torbjørnbmw316 Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 den boksen som ligger inni dashbordet som er motorstyringsenheten er gåen,fikk tak i en brukt en som har stådd i en e34 518,men market at denne også fusket litt med den en dag men ikke så ille da.er det noen som har en slik en eller vet hvor jeg kan få tak i billig????!!! det er til en 316i 1989 ( m40) motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 den boksen som ligger inni dashbordet som er motorstyringsenheten er gåen,fikk tak i en brukt en som har stådd i en e34 518,men market at denne også fusket litt med den en dag men ikke så ille da.er det noen som har en slik en eller vet hvor jeg kan få tak i billig????!!! det er til en 316i 1989 ( m40) motor Passer disse boksene om hverandre da? Syntes det hørtes merkelig ut affal... Men du finner affal på http://www.fbt.se Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 for å si det sånn så var det emmsport som satte den fra en e-34 inn,den jeg fikk fusker når det er kaldt av og til,men den gamle jeg hadde var helt gåen.betaler jo for at det skal fungere så jeg må nedover dit i morgen å få ordnet dette.testa bilen også i stad,fjusker hele tida nå,så jeg må dra ned dit igjen å få prøve en annan en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg