HiiP Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Nå snør det mye mer enn før.... Blah blah blah :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 er ikke snø her... bare is og det haggler litt avogtil Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 snø er mojjo :D Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by LoW RiDeR snø er mojjo :D JA!! snø er morro.. i november / desember.... IKKE NÅ!! :mad: Nå vil jeg ikke ha noe mer av den hvite greia.. nå vil jeg ha sommer og sol... Kommet ca 10cm snø her i natt og.. huff.. får vel ikke satt på sommerdekk før uti mai nå sikkert.. grr... Men vi smiler for det! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by NoLimit JA!! snø er morro.. i november / desember.... IKKE NÅ!! :mad: Nå vil jeg ikke ha noe mer av den hvite greia.. nå vil jeg ha sommer og sol... Kommet ca 10cm snø her i natt og.. huff.. får vel ikke satt på sommerdekk før uti mai nå sikkert.. grr... Men vi smiler for det! :D :D Her oppe er det normalt å sette på sommerdekka rundt 10mai :) Er ikke så sinnsykeli mye snø her nå men SINNSYKT kaldt.... Dritt lei... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Hvis noen kjørte Bærumsveien mellom haslum og Lysakerelven etter kl 07.15 idag, så kan de takke meg for flott måking. Måtte kjøre på 2e giret nesten hele veien, for snøen var så tung. Vurderer ekstrajobb i kommunen. :o Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by LupoB0Y Hvis noen kjørte Bærumsveien mellom haslum og Lysakerelven etter kl 07.15 idag, så kan de takke meg for flott måking. Måtte kjøre på 2e giret nesten hele veien, for snøen var så tung. Vurderer ekstrajobb i kommunen. :o hehe.. du og ja!! :D Måkte vei til jobben idag selv.. :rolleyes: Jævla kommune folk som ikke orker å måke altså.. grrr... Nei nå tror jeg at jeg legger meg i dvale til påske kommer.. gleder meg til å se den hvite guffa smelte bort.... (tror jeg aldri før har vært så lei vintern som nå....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Måkte bra idag selv jeg..... Vi kan jo bare sende regning......:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by LupoB0Y Hvis noen kjørte Bærumsveien mellom haslum og Lysakerelven etter kl 07.15 idag, så kan de takke meg for flott måking. Måtte kjøre på 2e giret nesten hele veien, for snøen var så tung. Vurderer ekstrajobb i kommunen. :o det har jo jeg sagt at du skal gjøre for lenge siden ;) lupo'n passer fint til å brøyte på midre plasser og fortau ;) lol Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by NoLimit JA!! snø er morro.. i november / desember.... IKKE NÅ!! :mad: Nå vil jeg ikke ha noe mer av den hvite greia.. nå vil jeg ha sommer og sol... Kommet ca 10cm snø her i natt og.. huff.. får vel ikke satt på sommerdekk før uti mai nå sikkert.. grr... Men vi smiler for det! :D :D Den har å bli borte til Mai!! jeg vil ha bare veier til bursdagen min! Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by jeanette84 Den har å bli borte til Mai!! jeg vil ha bare veier til bursdagen min! Vil ha den bort til mars jeg.... (Helst)..... Når er påsken i år? Skal ha på sommerhjul da uansett! :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Påsken er 14-21 april... Da er det over rån!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Bauer Påsken er 14-21 april... Da er det over rån!!! Ooooppps... De skal på før. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 ÆSJ jeg HaTeR å måke. Noen som har noen tips om noe jeg kan feste bak bilen min så jeg kan slepe vekk snøen med blien? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by LoW RiDeR ÆSJ jeg HaTeR å måke. Noen som har noen tips om noe jeg kan feste bak bilen min så jeg kan slepe vekk snøen med blien? Finnes mye til Volvo... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg