stigare Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by borabora Finnes mye til Volvo... ;) Ja denne her passer meget bra på en volvo 240. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Finner oxo noe her... ;) http://www.volvoce.com/volvoce/site/Products/Products02.asp?navtag=NE1 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by NoLimit Ja denne her passer meget bra på en volvo 240. lol kanskje jeg og 240'n min skal søke jobb i kumunen :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by HemiCuda kanskje jeg og 240'n min skal søke jobb i kumunen :D hehe..ja du ville tjent bra med en slik en på bilen i disse dager.. snør jevnt her nå og..huff.. *drømme om sol og sommer og lettkledde damer og bil-treff* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 No Limit: Være med å starte reiseselskap? Ordne det sånn at folk kunne hatt med bilen til syden....!! :) Tror det hadde blitt populært.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by borabora No Limit: Være med å starte reiseselskap? Ordne det sånn at folk kunne hatt med bilen til syden....!! :) Tror det hadde blitt populært.... :D hehe..den er jeg klar for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Noen her som har lyst til å være med??? :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg