AudiDefender Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 hvor får man tak i Bonrath monovisker (Sportwisher, eller noe sånt:D)? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Dersom du skal ha til golf 2, ville jeg istenden bare laget meg en selv da.. er jo gjort på en god halvtime og lage til golf 2... og MYE billigere enn å kjøpe bonrath sin... svarte kanskje ikke på spørsmålet ditt da, men uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Den bilen jeg kjøper er det med mercedes monovisker på. Men den kunne visst ikke legges ned etter det jeg hørte. så det blir heller uaktuelt Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 hvor får man tak i Bonrath monovisker (Sportwisher, eller noe sånt:D)? du får Bonrath hos Caprizone.. hørt mye rart om sjappa men :D Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 hotshop har bontath viskere Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 har hotshop nettside? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 http://www.hotshop.as kjøpte min bonrath monovisker på ebay.. tror det ble ca. 800kr.. Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 http://www.hotshop.as kjøpte min bonrath monovisker på ebay.. tror det ble ca. 800kr.. har veldig liten erfaring med bestilling fra ebay (m.a.o har aldri gjort det før :D).. hvordan funker dette? bestiller fra nettet, også kommer pakka i postoppkrav? betaling med VISA? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 har veldig liten erfaring med bestilling fra ebay (m.a.o har aldri gjort det før :D).. hvordan funker dette? bestiller fra nettet, også kommer pakka i postoppkrav? betaling med VISA? man kjøper eller gir bud på ting. det beste er å kjøpe ting fra folk som aksepterer paypal. paypal er ein sikker betalingservice på internett. du blir trekt fra kontoen med eingang og får pakka i posten etter 2-3 veker etter på. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg