Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Ute på kosetur med v'ern, på veier som bilen vel fortjener :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Bilen hadde også fortjent en vask ;) Men, ser morsomme ut de veiene der! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 syns jeg kjenner meg igjen der! Er det indre østfold, på vei mot Mysen/Trøgstad? (Jeg har geografiske 'utfordringer' :) så det er mye mulig det er et annet sted. Men jeg har kjørt der selv mange ganger tror jeg) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 syns jeg kjenner meg igjen der! Er det indre østfold, på vei mot Mysen/Trøgstad? (Jeg har geografiske 'utfordringer' :) så det er mye mulig det er et annet sted. Men jeg har kjørt der selv mange ganger tror jeg) Riksvei 114 like syd for avkjøringen til Kjerringåsen skisenter. Dette er den veien som går fra KPS bygget i Sarpsborg og nordover mot Skiptvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Riksvei 114 like syd for avkjøringen til Kjerringåsen skisenter. Dette er den veien som går fra KPS bygget i Sarpsborg og nordover mot Skiptvet. Det var der jeg mente.. Selv om jeg ikke sa det sånn. Fet vei, har kjørt der mye! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Den veien der har jeg tilbragt mye tid på. Mye elg i de traktene der... Møter stadig vekk på en og annen konge som raver langs veien på nattestid. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 golf 5 er tøff.. :) skulle nesten fått på je design styling til den. :titties: Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 puke puke puke ehh.. din mening er urelevant. Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 ehh.. din mening er urelevant. Han er ikke alene om å ha den meningen.. Fronten er relativt okei, men skjørt og bakfanger ser helt jævli ut! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 og skrive at man holder på spy er litt latterlig.. har ikke sett mye styling til golf 5, men dette her var så si veldig pent.. penere enn det som er orginalt og på Gti utgaven. Men nå kan det være så at noen av oss liker det som kommer rett fra fabrikanten også da :rolleyes: Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg