Gå til innhold

Hva syns dere om min 316i (m40 motor) 1989 !!???!!!

Ranger emnet

torbjørnbmw316

Anbefalte innlegg

fin bil, men du glemte noe vesentlig, motor =)

bmw uten r6 er litt dødfødt etter min mening =)

Den går meget bra faktisk til å være en 316i,gikk likt med en CRX med 130 hk og jeg dasset en e-36 318i rimelig lett....dessuten skal jeg ikke kjøre konstant i 200.....såklart hadde det vært tøfft med en 325i som jeg egentli har planer om å skaffe,men liker min godt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Må si jeg nyter min 2.5i rekkesekser. Men interiøret ditt stinker bruktimport. Typisk smakløst tysker-interiør. Ellers synes jeg den ser veldig fin ut. Du får si ifra når du har løst problemet med styreenheten. notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går meget bra faktisk til å være en 316i,gikk likt med en CRX med 130 hk og jeg dasset en e-36 318i rimelig lett....dessuten skal jeg ikke kjøre konstant i 200.....såklart hadde det vært tøfft med en 325i som jeg egentli har planer om å skaffe,men liker min godt jeg...

Hehe:)

Crx du, liksom :rolleyes:

Bilen din skal (orginal) bruke 12 sekunder fra 0-100,etter papiret skal ikke bilen din gå 200km/t engang

Mn bevares,bilen din var fin den :) ta vare på den

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk,både jeg og crx"n hadde 3 gir og vi dro fra 80 til 130 og det var helt likt ,men toppfarta dasser den meg vel.har fått et par steinsprut slik at det er kommet bittesmå rustdannelse som er ekstremt små like bak de fremre hjulbuene,like foran døra på siden,har ikke skvettlapper.blir irritert av sånnn ass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har fått deg. Ser ut som den er i god stand ut fra bildene. Nå har jeg aldri kjørt bil med M40 motor, men mamma har en e28 518i. M10 virker som en kjapp motor, synes ikke den går så dårlig som alle skal ha det til. Ville heller ha 518 enn 520. Må jage en 6'r mer har jeg intrykk av.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattulerer med fin E30... den er like strøken som min var... har 318i... men etter noen få kortenkte episoder i løpet av vinteren... er den desverre ikke like pen lenger... de små rust dannelsene du haar fått... er så å si umulige å unslippe... bare pass veldi på... er fort gjort å komme borti noe...

BMW er best! enkelt å greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh,ja sånt skjer,hehe.........som waageli sa: typisk smakløst tysker interiør,hehehehehe,den var bra,hehe,syns det er ganske fint jeg hehhe......skal til tyskland med fattern og hente en til,da blir det enten en e-30 325i m-technik,eller 325i e-36,synes e-30 er tøffere jeg da,onkeln min importerte 2 stk 316i,en 320i Alpina med automat gir ( den dro nå jævlig),og en 320i cab,og nettopp importert enda en 320i.håper vi finner en fin en i tyskland i sommer.angående styre enheten så satte emmsport inn en fra en e-34 så hadde de glemt å kode den om,men da gjenstår det bare å kjøre en stund og sjekke at fuskingen ikke kommer tilbake igjen,min gamle styreenhet er helt ferdig,starter ikke med den engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider