marcos_eirik Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 TVR Sagaris har blitt til virkelighet, hva syns dere...? Flere bilder her... Les mer på Pistonheads.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Litt mange sluser og skuddhull i panseret, men ein kan jo ikke nekte for at den er fet! :) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Pottene er de råeste jeg har sett, bra bremser, fine farger... Og pansaret er drit rått !!! Feteste UK-bilen jeg har sett. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Bare synd TVR er Russisk nå. Har aldri vert en stor fan av TVR. Altformange dumme løsninger og dårlig kvalitet på alt. Men de skal jaggu meg ha for å lage sinnsykt rått utseende. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 I 2008 skal jeg kjøpe en slik. Det er seriøst, og den skal være sort. Basta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Bare synd TVR er Russisk nå. Har aldri vert en stor fan av TVR. Altformange dumme løsninger og dårlig kvalitet på alt. Men de skal jaggu meg ha for å lage sinnsykt rått utseende. Russisk? Hvilken del av bilen er russisk...? :deng Når ble England russisk? Den bygges fortsatt i Blackpool i England av engelske industriarbeidere, så det er ikke no russisk på denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Russisk? Hvilken del av bilen er russisk...? :deng Når ble England russisk? Den bygges fortsatt i Blackpool i England av engelske industriarbeidere, så det er ikke no russisk på denne... jepp.. har feks volvo og saab blitt amcar fordi de eies av gm og ford..? men den tvren er utrolig fet.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Den TVR'n der synes jeg har et rått utseende! m'm Den blir vel å se på Top Gear en gang den bilen der vil jeg tro Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Den TVR'n der synes jeg har et rått utseende! m'm Den blir vel å se på Top Gear en gang den bilen der vil jeg tro Tror nok den har vært. Vi ligger jo et halvt år etter. Så en episode en gang på engelsk BBC, før jeg så den 7 mån. etter i Norge. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Feit bil..... Når ble denne designet? Den stilen med potter har jo værte mote innen costum gutta nedover i europa en god stund nå..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Noen som vet lakk koden på den rød fargen? bilen har et helt syk design. me like:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Feit bil..... Når ble denne designet? Den stilen med potter har jo værte mote innen costum gutta nedover i europa en god stund nå..... Er jo en slags videreutvikling av T350, som kom i 2003 var det vel, som igjen var en videreutvikling av Tamora. Det er vel en aggresiv Tamora Hardtop originalt designet i 2000.... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 den har vært på top gear.. å episodene er å få lasta ned... de likte den bilen bra da, for denna klarte du faktisk å holde på veien... er han samme karen som har satt opp noble bilene som har satt opp denna å.. fet bil, men litt for mye flerrer og flenger for min smak.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg