tplassen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Skulle gjerne hatt delenr på bensinpumpe til følgende: G60 GTi 16V KR GTi 16v PL kan noen hjelpe meg med å finne ut dette??:) takker for alle svar:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 G60 : 191 906 090 (diameter =46,5mm) KR : 191 906 091 H (60mm) PL : 191 906 091 J (52mm) Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 thank u!:) Vet du/noen om hvordan det blir dersom jeg setter på en PL pumpe på en KR motor?? blir det bare fjusking da eller funker det?? mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 et annet spørsmål også...håper det er noen som har hatt samme erfaring... jeg kjørte hjem fra lillehammer her om dagen, så skulle jeg gasse på litt, men så kuttet den bare, den ville ikke være med når jeg gasset på., jeg stoppet bilen når jeg var hjemme igjen. Skulle starte den igjen, men ville ikke starte... Tok et titt på bensinpumpa og "klappet" litt på den...så startet bilen igjen...hehe, men, noen her som kan konstantere meg at det er bensinpumpa som er klar for bytting hos meg...eller kan det være bensinfilteret??? faan meg noe styr!!:D mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg