Ford RS Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hei alle sammen. Ja da er vi kommet opp i 25.000 underskrifter å er på god vei til de 50.000 som er målet. Stå på alle sammen å få med dere alle dere kjenner. Meld dere inn i organisasjonen å vær med på å endre politikernes syn og holdning til avgifter rundt bil og ikke minst bøte satser. Ja de peenga ja de peenga er til bekymring for fattig og for rik .--------- Vi har fått inn ca. kr 3.000 men må be om mere støtte. Er det en del av dere som har underskrevet, som ikke har meldt dere inn som medlem? Vi er avhengig av økonomi, for å drive denne aksjonen videre. Vi har utgifter til regnskapfører, revisor og andre adm. kostnader. Vi som driver aksjonen, jobber på dugnad, uten fallskjerm. Til gjengeld kan vi jobb så mye vi orker. Hjelp oss ved å overføre din støtte direkte til vår konto i DnB eller bruk PayPal: Nettbank/giro til vår konto i DnB NOR: Bilaksjonen Postboks 307 1323 Høvik Konto nr.: 5010.07.05998 Oppgi epost@bilaksjonen.no som PayPal mottaker. Klikk på bildet til venstre, velg Sign-Up, Personal Account og Norway. Følg anvisningene. Du bestemmer selv hvor mye du vil støtte Bilaksjonen med. Betaler du Kr. 100,- eller mer blir du automatisk medlem. MVH Ford RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XLH1000 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Kom igjenn folkens og meld dere inn!!! Det er jo bra det er noen som gidder og bry seg!! :) Jeg var vist logget inn som feil person! Hilsen locdog84 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kom igjenn folkens og meld dere inn!!!Det er jo bra det er noen som gidder og bry seg!! :) Jeg var vist logget inn som feil person! Hilsen locdog84 mvh locdog84 meld dere på, og si ifra til alle dere kjenner! Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Dette synes jeg er en skikkelig kamp sak! Støtt Bilaksjonen på enver måte dere kan! Stå på! Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Jeg laget en thread om dette for en stund siden, den er prioritert på Off Topic'en der flest skriver, og jeg håper bilforumet.net medlemmene fortsetter å gjøre innsats. Selv en dråpe gjør havet større! Stå på. Støtter dere fullt ut. Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 er dette en slags jippo for å tjene noen små penger? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg