Gå til innhold

computer

Ranger emnet

Olav Vangsnes

Anbefalte innlegg

Det var en kamerat av meg som hadde fått høre at man kunne gjøre masse rart på comuterene på corradoen, bl.a få den til å vise hastighet. Var visst noe man trykket når man startet opp eler noe sånt..

Noen som vet noe om dette??

Jeg har forøvrig ikke temperaturmåler computeren min - det har det vært på alle de andre corradoene jeg har hatt... Går det an å få frem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt 4 corradoer og ikke vist om MFA funksjonene??

Det er ikke sikkert du får frem så veldig mye spennende på den du har nå, mener de fjærna en del funksjoner på de senere modellene og VR6.

Hvilke fungsjoner du får frem kommer ann på om den står i pos 1 eller 2. Hold inne knappen når du starter, og du får den i annet modus. Prøv deg frem og se hva du finner.

Det sitter( skal sitte) en temp sensor i høyre bremse-duct, montert fra oversiden, er den på plass?

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt 4 corradoer og ikke vist om MFA funksjonene??

Det er ikke sikkert du får frem så veldig mye spennende på den du har nå, mener de fjærna en del funksjoner på de senere modellene og VR6.

Hvilke fungsjoner du får frem kommer ann på om den står i pos 1 eller 2. Hold inne knappen når du starter, og du får den i annet modus. Prøv deg frem og se hva du finner.

Det sitter( skal sitte) en temp sensor i høyre bremse-duct, montert fra oversiden, er den på plass?

Hmm, nei, jeg har ikke visst om det.. :rolleyes: Så man skal holde inne den knappen i enden av viskerhendelen da asså - den man vanligvis bytter funksjon på ??

Sensoren er ikke der nei.. De må tydeligvis ha kuttet vekk utetemp. på den modellen jeg har da... kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider