Gå til innhold

Grunnen (tror jeg) til de fleste problemene mine i 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå har jeg noen bilder også foressten ! :D

Film kommer også snart :)

Bilde-002.jpg

Bilde-056.jpg

Bilde-084.jpg

Det siste syntes jeg ble bra :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

øppdate...

Jeg ble veldig fort lei av at de møkkadekka jeg hadde forran på rudskogen bare glapp, så nå har jeg kjøpt 2 nye dekk til å bruke forran...

2x225/50-15 Toyo Proxes Ra1 (gateslicks) må jo være et bra valg ? :D

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word!

Var noe med stemninga der liksom... ligger på en måte litt forventning i bilde, om du skjønner hva jeg mener?

Skjønner akkurat hva du mener....knall bilde

:pray

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øø.. orka liksom ikkje utdype peilinga mi på motorbygging men.. har byggd/renovert en 30-40 bila.. en god del amcar. men får du snittforbruk på 1,liter pr mil med 400 bremsa hk, så er jeg SVÆRT interresert i resepten! har blueprinta å fintuna mang en motor, men når det har vært snakk om såpass store effektuttak som bortimot 400hk så har jeg til gode å se så fine forbrukstall.. selv med egg under foten.. synes så usakelige svar er unødvendig, er et fint forum forøvrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øø.. orka liksom ikkje utdype peilinga mi på motorbygging men.. har byggd/renovert en 30-40 bila.. en god del amcar. men får du snittforbruk på 1,liter pr mil med 400 bremsa hk, så er jeg SVÆRT interresert i resepten! har blueprinta å fintuna mang en motor, men når det har vært snakk om såpass store effektuttak som bortimot 400hk så har jeg til gode å se så fine forbrukstall.. selv med egg under foten.. synes så usakelige svar er unødvendig, er et fint forum forøvrig!

Well Mr Muren, det er jo bare å se på bilen til Rune Ydstebø.

En bruker ikke nødvendigvis alle 988 Hk for å holde 80 :drive2

Tilført = Avgitt

Skal du snart ha deg skikkelig bil igjen da? :chevy :naaaws

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TransAmen min er kjørt kjørt på 1,3liter på mila i gjennomsnittsfart på ca 130km/t fra Vesteräs i Sverige til Halden i Østfold,. Bilen veier 300kg mer enn ottesen sin og har 2,5 liter større motorvolum, har også 100-150hk mer enn ottesen.

Tviler ikke på at ottesen kan kjøre på 1 liter på mila, har selv vært med å kjørt fox body på 0,8 liter på mila med orginal 302 på 150hk, det med automat gir...

0,70 på fjerde giret er nok noe som hjelper veldig på forbruket med 3,73 akselen :) Kjørte forøvrig 2.41 aksel på T/Aen.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg målte min Lincoln Continental 1969 til 1,3 tur retur Skien Tønsberg, det er medregna en time cruising i Skien.. Så det var mildt sagt blandet. Dette var dog da bioen gikk som den skulle (noe den ikke gjør lengere) Motoren er en helt standard 460. 365 amerikanske hk. Bilen er 2,2 tonn. Det hjelper litt at mesteparten av turen gikk i 70-80 på tomgang..

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg målte min Lincoln Continental 1969 til 1,3 tur retur Skien Tønsberg, det er medregna en time cruising i Skien.. Så det var mildt sagt blandet. Dette var dog da bioen gikk som den skulle (noe den ikke gjør lengere) Motoren er en helt standard 460. 365 amerikanske hk. Bilen er 2,2 tonn. Det hjelper litt at mesteparten av turen gikk i 70-80 på tomgang..

Litt offtopic, men har du ventilerte skriver rundt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blackbird må vell nesten ver ingar det? er ingen bilrasist. bil er hobby. enten det er chevy eller bmw.. amcarmiljøet i accys syns ej e håplaust på ditta felte.. sjølsagt kun amcar i klubblokala.. men når du kjeme i arbeidsbilen på ditt fyrste besøk i klubben(bmw) å blir meir elle mindre jaga, då frista det faen mej ikkje til repetisjon... he forresten nettopp fått på vegå hobbybilen! e28 med 3,2 turbo! fint maskinert å tuna! mmmmm! går godt ja! herved invetera ej dej inn på aks, test! jvli rått!! dobble svarte ut 3'dje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider