Gå til innhold

Grunnen (tror jeg) til de fleste problemene mine i 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Søker du på Rhoads variable lifters finner du mye info, her er en link til annonse:

- btw; kan skaffe dem rimelig via lokale kanaler!

http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=189136&prmenbr=361

hmmmm....interessant, har noe nav dere testet det selv da ? bra ?

Hvor mye hadde det kommet på at PaleRider ? og hvor lang tid tar det før det hadde kommet hit ?

Veldig mye tikking\klikking ?

Mvh Magnus Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal bestille av Roar, det var han som anbefalte meg dem. Mye tikking? Mest surkling tenker jeg :rolleyes:

Bleike Reidar

hmmmm.......tar å bestiller dem selv jeg, ellers takker Reidar

:)

Fikk høre av Geir at du hadde endel peil på forsterkere jeg ? må få deg til å titte på min engang, den bare kødder med meg :(

Mvh Magnus Ottesen sombrero

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhoads løftere er berømt/beryktet for sin tikking/klikking. Det er pga det variable greiene. Etter det jeg har hørt er det kun på lave turtall de lager lyd.

Er jo egentlig ikke noe å bry seg om- værre hvis de plutselig blir helt tyste for da funker de ikke som de skal....

Lykke til!

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhoads løftere er berømt/beryktet for sin tikking/klikking. Det er pga det variable greiene. Etter det jeg har hørt er det kun på lave turtall de lager lyd.

Er jo egentlig ikke noe å bry seg om- værre hvis de plutselig blir helt tyste for da funker de ikke som de skal....

Lykke til!

Sant det, er egentlig ikke noe å bry seg om, men liker ikke tanken på at jeg får "penere" tomgang, den kvasse tomgangen jeg har nå er konge....

Hva er best når man bestiller fra Summit eller Jegs, sende det rett til seg selv i norge eller via feks jetcarrier\magnum ?

Mvh Ottesen

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufsete tomgang er jo ett must på en åtter....(min mening)

Jeg har bare bestillt rett hjem til meg, kan være litt knot hvis ingen er hjemme og de står på trappa for å levere da... Men er jo en mulighet å ha shipping adress til feks besteforeldre som sitter hjemme hele dagen :)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufsete tomgang er jo ett must på en åtter....(min mening)

Jeg har bare bestillt rett hjem til meg, kan være litt knot hvis ingen er hjemme og de står på trappa for å levere da... Men er jo en mulighet å ha shipping adress til feks besteforeldre som sitter hjemme hele dagen :)

Jeg har bestilt rett hjem selv nå, pakka er på vei :) trodde pakka kom til nærmeste postkontor jeg egentlig, men visst den kommer på døra, må man betale der og da eller ? vet ikke åssen det fungerer....

Mvh Ottesen

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir inntresankt å høre hvordan lyden på Rhoads løfterne blir i forhold til min mekaniske rullekam. Den er jo også beryktet for å bråke mye, noe som jeg har hørt pent lite till med mindre jeg har hatt noen alvorlig bøyde støtstenger, hehe.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir knallbra Ottesen, blir en fornøyelse og høre motoren din "boble" :)

Mvh Erik

ps. kommer du på streetmeet på metro? 1 time og 20 min fra sarp å kjøre ( mamma fart ) så du kjører på en time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir knallbra Ottesen, blir en fornøyelse og høre motoren din "boble" :)

Mvh Erik

ps. kommer du på streetmeet på metro? 1 time og 20 min fra sarp å kjøre ( mamma fart ) så du kjører på en time ;)

Tror ikke jeg kommer dit, bilen er ikke ferdig også skal jeg på rudskogen flere ganger til uka :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir inntresankt å høre hvordan lyden på Rhoads løfterne blir i forhold til min mekaniske rullekam. Den er jo også beryktet for å bråke mye, noe som jeg har hørt pent lite till med mindre jeg har hatt noen alvorlig bøyde støtstenger, hehe.

Blir moro å se det ja :)

Jeg bestillte løftere på Tirsdagen denne uka og de var her med pakka istad ...sykt

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir moro å se det ja :)

Jeg bestillte løftere på Tirsdagen denne uka og de var her med pakka istad ...sykt

Og åssen var motoren med nye løftere?

Klar for meet ;) hehe.. Urettferdi at du bor så nærme Ruudskogen!

Vi ses vel sikkert på noen andre meet.

MVh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og åssen var motoren med nye løftere?

Klar for meet ;) hehe.. Urettferdi at du bor så nærme Ruudskogen!

Vi ses vel sikkert på noen andre meet.

MVh Erik

Vet ikke åssen motoren er med de nye løfterene ennå, bilen er ikke ferdig ennå

doh

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips når man overhaler motor bytt ALTID oljepumpa.

Den er tross alt hjertet i motoren uten olje fult ras...

Sørg for nok trykk men ikke for mye det robber bare hk og kan ødelegge ting.

Lykke til 302 med litt sint kam og lette stempel er tøft de varver knall fort opp.

Selv så er alt ute av bilen for lakkering av motorom så skal alt oppi igjen.

Kjøpte Wallbro bensin pumpe av Kollevold Rallyimport så nå mangler kun bremse rør pg bensin rør å lage sump på tanken da...

Går litt tregt om dagen fikk tilbake brusk diesel dyret fra retting og lakk så den må monteres. Så skal det nye fjærer og bakaksel på Alfa igjen.

Må jo ha noe og kjøre med før det virkelige leketøyet er klart.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider