Gå til innhold

Grunnen (tror jeg) til de fleste problemene mine i 2004

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

da fåru skaffe deg et cam da ;) og ta bilder. me vil se :D

 

Ja, har lyst til å kjøpe kamera, men på en annen side så kan jeg legge mer cash i bilen visst jeg ikke kjøper det....hehe

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten oppdatering idag bare.....var å tittet litt på blokk og bil istad, blokka er lakkert i en nydelig mørkeblå ford farge....:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic.. Men mange hk har du cirka? Og vet du sånn cirka hvor mye bilen din bruker på langkjøring med det oppsettet der?

 

Halla. :)

 

Regner med ca 400 hk, og rundt 1 liter på mila......:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

New updates....

 

Motoren er ferdig og bakakslingen gikk av igår, har heldigvis venner som skrur jævli jævli fort :pray

 

Jeg skal iallefall klage litt på cluchen/arbeidet, jeg måtte slure inn i verkstedet og da begynte den å bråke som bare det... bilen får også litt ekstra bensin så den smeller litt merker jeg, har også en turtallsperre på 4500 rpm nå under innkjøringa :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta var gode nyheter Magnus :)

da er du ferdig til neste helg?

 

Mvh Erik

 

Skulle jo tro det egentlig, men visst clutchen kødder så sender jeg bare hele bilen til de som fikset clutchen og arbeidet og så får de fikse det...

 

Var iallefall moro å kjøre den litt igjen, jeg husket fort hvor stiv og lav bilen var når jeg kjørte litt....haha

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New updates....

 

Motoren er ferdig og bakakslingen gikk av igår, har heldigvis venner som skrur jævli jævli fort :pray

 

Jeg skal iallefall klage litt på cluchen/arbeidet, jeg måtte slure inn i verkstedet og da begynte den å bråke som bare det... bilen får også litt ekstra bensin så den smeller litt merker jeg, har også en turtallsperre på 4500 rpm nå under innkjøringa :)

 

 

4500? Hvor langt kan du dra motoren etter innkjøringa da?

 

Når min skal innkjøres bilr det maks 3500 rpm.

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4500? Hvor langt kan du dra motoren etter innkjøringa da?

 

Når min skal innkjøres bilr det maks 3500 rpm.

 

Etter ? ca 6000-65000 rpm, under innkjøringa skal jeg prøve å kjøre litt pent og gasse på litt noen ganger så den får kjørt seg...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, morro med stiv bil elller?

volvon min er en båt å kjøre da. hehe.

håper det ikke er mye kødd med clutchen.

 

Mvh Erik

 

Visst jeg skal være 100% ærlig så er det jo mye penere når den er så lav og sitter bra når den er stiv, men den er for stiv... skulle vært litt mykere egentlig....

 

Visst det er orginal dempre/fjører på 740'n din så vet jeg akkurat hvor myk den er ja, nesten skummelt kiddie

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, stemmer det, de er orginale, ligger å lukter på et senke sett. med nye dempere og fjører, 6000 kr. men men.

er bilen din for stiv? skal det ikke være slik a?

en kamerat har en 87mod mustang, der er det ikke mye annet en dekka som demper. ( den er svart, går i lillestrøm )

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår