Gå til innhold

Grunnen (tror jeg) til de fleste problemene mine i 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

NÅ står bilen hjemme yodude

Vi ble ferdig med bakakslingen istad, og jeg har idag lært at å bygge opp tromelbremsene ikke er så lett som det høres ut.....3,73 utv rocks :)

Mange takker til: Geir,Bjørn,Cato,Kim,Alex,Morten,Kjetil og Roar :pray

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er 1 stk Sablet bøttestol og 1 stk 4-punkt sabelt belte montert i bilen :)

Hadde flaks, jeg bare borret 2 hull på det gamle understellet til stolen og det passet på den nye. :) Justerbart framover og bakover er det også selvom jeg sitter ganske langt framme nå ( kan ikke ta lenger bakover )

Jeg har montert det hele slik at jeg kan ha folk i baksetet også bare ved å ta av en beltespenne. LITT bedre å kjøre den nå, jeg kan ikke legge på meg da, hadde ikke kommet inn da :)

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Magnus, åssen er bilen å kjøre nå da?

Motoren går som en klokke og alt er bare bra?

Mvh Erik

Ja,Går som den skal men litt småttri har jeg igjen da. :) Går som faen den :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne tråden min som en logg jeg....:)

Etter litt testing nå vet jeg at clutch er montert rart eller noe, det lukter svidd av den bare ved vanlig kjøring og for moro skyld så prøble jeg å slippe clutchen i 1'te gir, den ville ikke spole nesten engang...

Så jeg kommer til å klage til mandagen, den skal ikke vært slik, clutchen nå er lik den gamle pluss at svinghjulet er dreid så de skal ha bedre kontakt... den gamle var helt fin uansett kjørestil

Helvete... :deng

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....? Kommer og går feilen litt? Opplevde det på min, og bytta en gang til. Da ble den helt fin. Tror du får mye møkkaclutcher til mustang, som ikke griper inn skikkelig.. Min nermest dryssa ut da jeg tok den opp 2. gangen..

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....? Kommer og går feilen litt? Opplevde det på min, og bytta en gang til. Da ble den helt fin. Tror du får mye møkkaclutcher til mustang, som ikke griper inn skikkelig.. Min nermest dryssa ut da jeg tok den opp 2. gangen..

Tja, den gjør vel egentlig det.... du har hatt samme problemet ja ? den er ikke mye bra iallefall, noen ganger verre enn andre...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg nede hos Magnus Motor og snakket med dem om clutchen, når jeg parkerte der nede stinket det og de merket jo at det ikke var som det skulle, de testet den også og syntes ikke den var helt best, så dem skal prøve å få tittet på det denne uka...

Var også på biltrangsynet og fikk godkjent at jeg kan få små skilter bak og nye, (ikke ripete og stygge som de jeg har nå) forran :thumb

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Problemer igjen, bilen går ikke. Nå er jeg ganske irritert kan man si, jeg som skulle på treff idag også...

http://www.bilforumet.no/topic/76463-bilen-starter-ikke-gåen-hallgiver/?do=findComment&comment=787951

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag: Noen problemer med coil fikset og bilen er på magnus motor pga clutchfiksinga dem skal rette opp :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400hk å en liter på mila? hellothere har du 400hk skal du være sjeleglad viss du kommer under 3 liter på mila.. uansett! en opel omega med 2,0i går sjelden på under literen.. tenk sjøl.. 5liter volum, holly gasser med et rør til bensintilførsel, kan knappast kallast dyse, eldegammal teknologi. osv....

haha....lær deg litt om biler først du :) Omega 2.0 liter bruker mye ja, det samme gjør vinterbilen min, alså en golf 1.5, men mustangen bruker mindre... Tinga har "litt" med justeringer og balansering vettu...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400hk å en liter på mila? hellothere har du 400hk skal du være sjeleglad viss du kommer under 3 liter på mila.. uansett! en opel omega med 2,0i går sjelden på under literen.. tenk sjøl.. 5liter volum, holly gasser med et rør til bensintilførsel, kan knappast kallast dyse, eldegammal teknologi. osv....

Hehe, veeel, du burde kanskje lære deg litt om motor ja,

En motor med mye HK mÅ ikke nødvendigvis bruke masse bensin?

Mustangen til en kamerat av meg med 250 hk, 5.2L bruker 0.79 på lang kjøring.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider