MazdaLaVista Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Har forsåvidt kjørt en del på versus racing også, men for å få med noen brukbare biler der, må du inn på driving revolution og ta en del levels der inne, da kommer det flere baner. Holder på med lever 15 nå tror eg, Når du er ferdig med level 12 får du alle klasse B bilene, de andre husker jeg ikke når du får. Det som er gøy med versus er at du og kompisen kan drifte, Dritgøy! Eneste som er Bad med Vs racing er at du kan ikke jusse noe på bilen. Honda S2000 er bare RÅ å drifte med forresten! PS Husk å ta av Traction controll osv. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Der var jeg ferdig meg Driving Revolution, riktignok ikke perfekt på alle løpa oppover da menmen...fikk nå unlocka en del fete biler som man kan race med i free racing og vs mode :) I DR mode så var det jo en S15 driftebil i sistechallengen. Noen mulighet for og få unlocka den tro? Hadde vært fett og fått prøve seg med den på Dragon Range :pray Og ja, Honda S2000 er skikkelig nice driftebil :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Var på nordby i sverige (eb games). Der selger de spillet til 399 SEK. Så kjør og kjøp ;) Men det var utsolgt når jeg var der og de viste ikke når de fikk det inn. Så blir morro og prøve spillet.... Er dere blitt lei spillet? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Var på nordby i sverige (eb games). Der selger de spillet til 399 SEK. Så kjør og kjøp ;) Men det var utsolgt når jeg var der og de viste ikke når de fikk det inn. Så blir morro og prøve spillet.... Er dere blitt lei spillet? Nei, bare orker ikke gjøre ferdig revolution :D MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Får man ikke kjøpt det i norge? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Får kjøpt det i norge ja. http://www.cdon.no f eks. Jeg kjøpte det for kun 330 NOK inlkludert moms og frakt i sverige, men da sendte jeg det til noen kamerater i sverige så slapp jeg og betale norks moms og avgifter. Absolutt verdt det! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Finnes det picture-mode i Enthusia, har spillet selv men finner ikke noen måte å kunne ta screenshots og lagre dem??.. Slik som man kan på GT4. Og er det noen av dere som har Driving force Pro ratt som i det hele tatt har sjangs til å styre f.eks. e30 M3 uten driving assists? UTEN å bare snurre hele tiden? Går det an å stille rattet inn til mer direkte styring?! HJELP! MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Finnes det picture-mode i Enthusia, har spillet selv men finner ikke noen måte å kunne ta screenshots og lagre dem??.. Slik som man kan på GT4. Og er det noen av dere som har Driving force Pro ratt som i det hele tatt har sjangs til å styre f.eks. e30 M3 uten driving assists? UTEN å bare snurre hele tiden? Går det an å stille rattet inn til mer direkte styring?! HJELP! MVH Picture-mode: nei. Ja, e30 m3 er en av di bilene jeg syntes er best å kjøre, kan kjøre den akkurat som man vil :) Jeg kjører med ikke-900 grader.. (husker ikke hvor mange grader den minste settingen er) Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Finnes det picture-mode i Enthusia, har spillet selv men finner ikke noen måte å kunne ta screenshots og lagre dem??.. Slik som man kan på GT4. Og er det noen av dere som har Driving force Pro ratt som i det hele tatt har sjangs til å styre f.eks. e30 M3 uten driving assists? UTEN å bare snurre hele tiden? Går det an å stille rattet inn til mer direkte styring?! HJELP! MVH Syns alle rwd'en er grise enkelt å sladde med og m3'en er en av de beste. Øv litt mer og lær deg bilen. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg