Gå til innhold

Har lekt litt på isen idag

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

:D Banen er på Langen, like ved Siggerud. Bare å ta seg en tur en dag, så kan vi jo prate litt bil også!

yes:) kan se ann til helgen;)

hvor rask er den bilen din a? er det enn sånn med 3 gir??

gleder meg til helger:D:D

NeonMuffler

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes:) kan se ann til helgen;)

hvor rask er den bilen din a? er det enn sånn med 3 gir??

gleder meg til helger:D:D

NeonMuffler

Den er god! :)

Den har to gir, men det er jo ikke snakk om å få feste, så man kjører i prinsipp på tvåan hele tida. Bare man får inn sporet går det ganske fort, se på filmene. Har en elektro-Rustler også, men den brukes ikke for tida.

Er det 4wd på bilen din?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god! Den har to gir, men det er jo ikke snakk om å få feste, såman kjører i prinsipp på tvåan hele tida. Har en elektro-Rustler også, men den brukes ikke for tida.

Er det 4wd på bilen din?

er en RWD:D, blir vel mye spinning og slikt, hehe

har kjørt på snø en gang, ikke så lett å drifte:)

NeonMuffler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en RWD:D, blir vel mye spinning og slikt, hehe

har kjørt på snø en gang, ikke så lett å drifte:)

NeonMuffler

Har sett at noen pigger hjula med popnagler/skruer, tror det hjelper skikkelig på festet.

Jeg får vel stille med en ny kanne fuel til helga, kommer ikke langt på det jeg har nå... Om ikke annet så har jeg en kanne 25% nitro stående, tror nok det funker fett med tanke på at motoren egentlig skal ha 16%. Er vel bare å kjøre litt fett, så holder det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de piggene stikker for langt ut, men bra fordet:)

ha|||on: nitro rustleren har chlutch problemer, får se om jeg får kjøpt en ny, hvis ikke så får jeg bruke min onroad 4WD som har 1 cm i bakkeklaring:Dhar isen en fin overflate, og ikke noen store dumper?? er redd den er altfor lav + at den kjøres med slicks:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha|||on: nitro rustleren har chlutch problemer, får se om jeg får kjøpt en ny, hvis ikke så får jeg bruke min onroad 4WD som har 1 cm i bakkeklaring:Dhar isen en fin overflate, og ikke noen store dumper?? er redd den er altfor lav + at den kjøres med slicks:(

Oki... Isen er ganske slett og fin i sporet, men utenfor er det litt ruglete. Det er laget et lite hopp over et en liten isvull, men det kan du kjøre rundt.

Kan du ikke sette hjula fra rustleren over på onroadbilen, og kjøre uten karosseri? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... Isen er ganske slett og fin i sporet, men utenfor er det litt ruglete. Det er laget et lite hopp over et en liten isvull, men det kan du kjøre rundt.

Kan du ikke sette hjula fra rustleren over på onroadbilen, og kjøre uten karosseri? :)

den er grei:)

har prøvd men hjula er for breie til å passe, de slår opp i hjulopphenget:(

men, skal prøve og få ny clutch;)

legger ut noen bilder av bilene

rc001.jpg

er ikke noe plass til noe større dekk her

rc002.jpg

godt brukt

rc003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått testet de ennå pga jeg må kjøpe ny kontroll til bilen. Den andre kortslutta :rolleyes:

du bør fylle opp med no på innsiden av dekka!

hvis ikke blir de bare klemt inn...

men det funker :)

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også :P Men regner med at de fester ganske bra fordet.

Når det blir litt varmere ute skal jeg kjøpe meg ny kontroll også skal jeg kutte piggene mindre enn det de er.. Sånn at de såvidt stikker oppafor selve hjulet.

Så får jeg teste det neste vinter på isen her jeg bor :)

Kanskje sette inn litt feitere pigger også.. Vet ikke jeg

dusico: Ja vet det. De dekka som sitter på bilen nå har sånn skumgummi greier som du får kjøpt ferdig på butikken. Har rallydekk på bilen min nå siden slicks ikke har sjans til å ta tak :P Sist jeg hadde slicks så ble de brent vekk sombrero

Og rallydekka hjelper ekstremt lite de også. Så jeg må skaffe meg no bedre til sommern. Var 4hjulstrekk på bilen før helt til stanga i midten knapp pga kraftig motor :P Så nå er det bare bakhjulstrekk.. Men det er jo det som er morro! :D

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider