zetec-escy Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Fett..... hadde tenkt til å kjøpe en sånn en i sommer jeg og... men jeg brukte de pengene til felger på bilen i stedet... mulig jeg går til innkjøp av en om ikke så lenge.... Ring hvis du finner ut at du skal ut på isen en dag da F så kommer jeg ned en tur...!!!! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ring hvis du finner ut at du skal ut på isen en dag da F så kommer jeg ned en tur...!!!! Skal jeg gjøre, vettu! Ser ut til at det blir litt kjøring, kommer muligens en med bl.a. en 1:4-bil, også snakker jo NeonMuffler om å kommer... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Skal jeg gjøre, vettu! Ser ut til at det blir litt kjøring, kommer muligens en med bl.a. en 1:4-bil, også snakker jo NeonMuffler om å kommer... :) er ganske sikkert at jeg kommer til helga;) bare få ny clutch så:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hei! Er det gratis å kjøre der? Eller krever du penger? Evetuelt hvor mye? Send meg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 har bestilt clutch, men får desverre ikke kjørt i helga:( Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Oki... Hehe, vi har kjørt tre biler der idag, helt til ungen til han ene dro i fjellveggen og motoren skar på bilen min... Må nok koste på nytt stempel/foring, ja. Det har snødd litt, og snøen har blitt hardpakka, så nå sitter det skikkelig bra. Hadde litt tohjulinger og rullinger idag, så det er ikke noe å si på festet! Det er seff gratis å kjøre der, hehe, bare å komme! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg