Gå til innhold

De skulle vært skutt..

Ranger emnet

cax

Anbefalte innlegg

han hadde nok ikke en lamborgini... hadde ike kommet fra å stedet på sånt føre.. det er helt tragiskt... visse folk skulle vært kastrert mener jeg.. gutten hadde lært mer av å fått til snakk enn å ligge 6 feet under... helt tragiskt....

RIP:eek:

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Tro meg ... jeg husker fra mine yngre dager ... folk som skvatt som faen og hev seg på bremsen og kasta seg omtrent ut av bilen før de hadde stoppa.

Det var tider det.... da jeg hadde kondis..... :D :D :D

Det var den tiden jeg fikk meg kondis, hehe:D Har hatt mange løpeturer fra sånne folk ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært ganske hissig på noen småunger som kasta snøball på bilen min men dette er å gå litt veeel langt..

ganske fett å se uttrykket på unga når du smeller bilen i revers og hopper ut og er vill og gæærn:D

men det er mest for morro da.. de synes det var gøy da de kasta men etterpå var det jeg som lo..

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå det er å gå forlangt å skyte/drepe en person, men hadde det vert min bil ungen hadde kastat snøball på. Så hadde jeg trava ut og gitt han en sjennepreken så det susa gjennom øra på han og deretter klint av en snøball av all makt i bakhue på snørrungen så han hadde taka i snøen.. *synd det som egentlig sjedde her* drap løser ingen ting, men deretter påbygger problemet

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Det var den tiden jeg fikk meg kondis, hehe:D Har hatt mange løpeturer fra sånne folk ja!

Jeg lærte meg å takle stress.... Skal no til å ikke puste litt tungt etter å løpt alt man orker i 300 meter så kaste seg ned på bakken og se bilen stoppe 20 meter unna deg og personen skrur av motoren og tusler mot deg.... skal ikke puste tungt da...........

If you don't learn it the hard way, you ain't gonna learn it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider