Vofse Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Det er litt dødt her på Lupo-siden... Så jeg gjør et forsøk på å live den opp.... Her er bilen min.. :) Kanskje ikke så wooow fin da.. Men håper at jeg får gjort noe med den til sommeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Lupoene er morsomme biler, var temmelig nærme å kjøpe en sjøl en gang i tida :) Fortell litt om hva planene er da.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 1,4L? Har ägt en flashröd Lupo tidigare jag också, mycket trevliga bilar att skruva med, trevliga att köra är dom också :) Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 disse blir sinsykt tøffe med senking og feite felger :) Fin bil :D Hva har du tenkt å gjøre med den? Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vofse Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Aaaaaner ikke hva jeg skal gjøre med den.. Om jeg skal beholde den eller ikke.... Men om jeg beholder den så blir det nok senking.. Nye felger.. Kanskje motorbytte?? Siden det er en 1,0 l... Har lyst på en litt sinna look kanskje.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jeg syns du skal beholde, Lupoene er jo helt nydelige! Få den ned på jorda og på med noen stilige felger, trenger ikke mange modsa for å få de kule, hjelper jo veldig at det finnes så få fra før også.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Det som skjer nå fremover med den er at vi skal montere fangere, skjørter og litt sånt i sommer :) Hun har fått tak i et sett nå. I tillegg kommer jeg til å sette på Fittipaldi felgene mine på den. Siden jeg ikke bryr meg om å gjøre ferdig cabben i år. Så da skal vi se om ikke polerte Fittipaldi vil gjøre seg på denne. Og senking er rett rundt hjørne..... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Og senking er rett rundt hjørne..... :) Fått bilen nærmere Moder Jord? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Nei... Jobber med saken.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Da er senkesettet kjøpt inn :) Samt litt diverse annet småtteri som skal på bilen til fruen... Dette blir bra :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vofse Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Nå har jeg fått gjort noe siden sist.. Har rappa fittipaldi-felgene til Cheron og fått dem på ludoen min : smil : Så har jeg fått tatt av 'p' fra Lupo-merket.. Og skal deretter snu den til 'd' når jeg har fått tak i dobbelsidig teip :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vofse Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Nå er bilen blitt litt nærmere bakken.. Her er noen bilder: Og her med STI'n som jeg fikk prøvekjørt litt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvor mye er bilen senket? Har akkurat kjøpt en Lupo selv, som skal senkes og felges:P Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Felgene til salgs? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det er jo mine... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg