nice cars Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Noen som kunne tenke seg å lakkere døren på en Opel corsa mot at jeg kjører med reklame for lakkeringsverkstedet hele russetiden? mvh Jonas Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Tror nok du gjør best suksess ved at du sender brev/mail til noen verksteder.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Vet ikke om så mange, og så har jeg sett at det er mange med peiling på lakkering her. noen som vet hvor mye en sånn jobb vil koste? mvh Jonas Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Tror nok du gjør best suksess ved at du sender brev/mail til noen verksteder.. :) Men hvis du ikke vil at de bare skal kaste brevet i søppla.... Kan du heller skrive en litt pent formulert søknad hvor du presenterer gutta på bilen og spør pent om de har lyst til å hjelpe dere. Si hva dere trenger penger/utstyr til osv.. Møt opp personlig med lua og søknaden under armen, hvis de syns dere ser ut som greie karer kan dere legge igjen søknaden og vente spent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg leverte døra til en kamerat til lakk i går.. primera p12, farven heter ax5, tre sjikts lakk.. et helvete og treffe farven... han jeg lakker hos tok 2500 for den jobben.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg