quattro kåre Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trudde er fekk sjokk idag når eg fekk høyre prisen på eit hjul lager til 80en min!!! 589 kr for eitt jevla lager!!!!!!!! Er det mulig??????????????????? angry angry angry angry angry angry fucku fucku fucku :mad: :mad: Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Hehe.. på E30 BMW koster lageret fram 1 k.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by quattro kåre Fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trudde er fekk sjokk idag når eg fekk høyre prisen på eit hjul lager til 80en min!!! 589 kr for eitt jevla lager!!!!!!!! Er det mulig??????????????????? angry angry angry angry angry angry fucku fucku fucku :mad: :mad: Slike deler er dYYYYre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Hmm jeg har liggende nye hjullager til begge sider bak i eske fra Møller til Caben min. Er det samme som du skal ha kan du få disse billigere. Skulle skifte dem, men det viste seg at lagrene jeg hadde var strøkne og knirkelyden jeg hørte kom fra en løsnet bolt istedenfor :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Passar desse lagera på bilen min, då eg har quattro og skivebrems bak? Kor mykje skall du ha for dei? Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Delenr. 4A0 598 625 A SKF Ball bearing kit. Det er 2 lagere, 2 splinter og 1 plast/gummi foring/pakning i hver av de 2 eskene (en til hver side;) ) Jeg vil tro det er de samme, men ring og sjekk for sikkerhetsskyld. Caben har ikke Quattro, men skivebremser bak er det seff :) , men jeg vil ikke tro det spiller noen rolle. Får begge to for 500,- + evt. porto. Send pm om det er interessant. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Passer garantert ikke på Quattroen når Cabben ikke er quattro, drivhjul og "henge-på-slephjul" har motsatt av hverandre opplagring kabax! spermie Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Jepp, vi har funnet ut av det, (via pm) og etter litt kontroll i ETKA har jeg konstatert at det ikke er samme deler på disse to bilene. Et hjullager på Caben min består av 2 små, mens han på sin 80 Quattro har 1 stort. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg