Gå til innhold

Beslagleggelse av førerkort!

Ranger emnet

Peer

Anbefalte innlegg

Nei, verre er det faen ikke! ;)

Sladdet dere etter veien så synes jeg dere fortjente det! Var det på en opplyst parkeringsplass uten noen andre biler eller folk der synes jeg det er for kjipt at man skal bli fratatt lappen for å sladde litt, men man blir det jo fordet! Hvis det var kun pga sladding er det vel i 3mnd :confused: , får dere i tillegg for 60kmt i 30sone blir det nok rimelig mye verre!

vis dere mener detta har dere problemer.... når jeg kjører så har bilen et lite handicap... sånn sladd dere får på sierra'n deres på snø.. kommer rompa på bilen min på tørr asfalt... det at bilen slipper bak er jo fordi det er glatt... ikke værre enn det... å når du er så dyktig sjafør at du retter opp bilen så skal du ikke straffes for å kjøre "gris"

så jeg sier "FACK THE POLICE" skyt dem å alle som holder med dem...

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vis dere mener detta har dere problemer.... når jeg kjører så har bilen et lite handicap... sånn sladd dere får på sierra'n deres på snø.. kommer rompa på bilen min på tørr asfalt... det at bilen slipper bak er jo fordi det er glatt... ikke værre enn det... å når du er så dyktig sjafør at du retter opp bilen så skal du ikke straffes for å kjøre "gris"

så jeg sier "FACK THE POLICE" skyt dem å alle som holder med dem...

Dette er jeg uenig i da =) Blir litt ekstremt.

Men om man holder på på en avsidsliggende plass uten trafikk (feks en parkeringsplass) så ser jeg ikke det store problemet heller.

Men å si følgende blir bare dumt : " når du er så dyktig sjafør at du retter opp bilen så skal du ikke straffes for å kjøre "gris" "

Hallo! Petter solberg krasjer da! Du vet aldri når det smeller om du utfordrer skjebnen, skade på deg selv og eget utstyr er vel ikke så viktig, men good damit så kjipt om du uheldigvis tar livet av noen!

Fuck the Police av NWA er forresten en festelig sang det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider