Gå til innhold

1.8 turbo i golf2?

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

Originally posted by pIMp

Jeg må bytte girkassa i golfen min og lurer derfor på om jeg like godt kan kjøpe en litt sprekere motor med girkasse og slenge oppi :D. Hva koster en girkasse vs er motor med kasse?

Golf mk1 "fd långlopp" 2003-01-13 11:25

Gatreggad med audiblock, dubbla dellorto40, GT2-kam, 3", breddad i plåt och nästan nya 235:or bak och 195:or fram. Lättad, 820 kilo med soppa, fästen för bur *borttagen*, fjäderbensstag mm. Ring för mer info, bilen är mkt rolig och går ruskigt bra. 148 bhp, 6000rpm.

Ring, kollar nästan aldrig hotmail....

Pris: 9000:-

Anders Wård, Arboga, 070-4061677 eller 0589-18315

anders_ward@hotmail.com

Denne og mange fler annonser finner du på http://www.fa-motorsport.com/ i Sverige. Her har du en hel bil med mange gromme deler for 9000sek!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Oj.. takk.. er det mulig å få den godkjent her i norge?

Muligens, men da forsvinner poenget med å plukke billige deler.

Avgiften blir så mye at det heller lønner seg å kjøpe en brukbar GTI 16V i Norge for 30-40K.

Poenget mitt var å kjøpe bilen som delebil. Få eieren til å skrive kontrakt på 1000kr(= mva 240kr).

Da kommer denne delebilen på 9000sek= 7300nok+mva for kjøpesum( 240kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Utrykningspolitiet

Muligens, men da forsvinner poenget med å plukke billige deler.

Avgiften blir så mye at det heller lønner seg å kjøpe en brukbar GTI 16V i Norge for 30-40K.

Poenget mitt var å kjøpe bilen som delebil. Få eieren til å skrive kontrakt på 1000kr(= mva 240kr).

Da kommer denne delebilen på 9000sek= 7300nok+mva for kjøpesum( 240kr)

Han kan ta motoren fra den bilen, å sette i Golf 2'en.

Som jeg antar at ikke registrert etter 96 i Norge?

Da slipper han å betale avgifter på trim.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
Originally posted by spewster

Jeg har ett slikt prosjekt på gang, men skal bygge uten skilter. Noen som vet hva golf gti motorn tåler? har en t04b turbo liggende :D

Åssen gti motor da?

Vil anbefale en med olje sprutere under stemplene, har hørt om 16vT med over 400Hk men da har dem gjort litt mer enn å senke kompen med dobble topppakninger ;)

T04b?? vil man ikke få skikkelig ketchup effekt av den turbo'n da?

slår inn ved 6000o/m??

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider