SyClOnE Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Har fått pris på coil-overs til 520'en min, 10200,- uten hardhetsjustering og 11700,- med hardhetsjustering. Er dette dyrt? Lurer også på om de er seriøse..kunne betale hele beløpet på forhånd og få det fraktfritt hjem, men er litt skeptisk til det.. Er det noen andre her som har handlet der som har gode/dårlige erfaringer..er tross alt en del penger en skal ut med.. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by BmwPower Har fått pris på coil-overs til 520'en min, 10200,- uten hardhetsjustering og 11700,- med hardhetsjustering. Er dette dyrt? Lurer også på om de er seriøse..kunne betale hele beløpet på forhånd og få det fraktfritt hjem, men er litt skeptisk til det.. Er det noen andre her som har handlet der som har gode/dårlige erfaringer..er tross alt en del penger en skal ut med.. Mvh Geir Såvidt jeg vet og har hørt så er det ett seriøst firma, så løp og kjøp:D Men det med forskudd... så koster det vell ikke mer enn ca. 200 å få det i oppkrav så det er ikke så mye du sparer på å betale forskudd... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Ikke betal forskudd du! Man vet aldri med dagens samfunn vettu!! (ikke for å si noe om caprizone tuning. har aldri handla med dem!) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Såvidt jeg vet og har hørt så er det ett seriøst firma, dette stemmer, jeg handler ALT til bilen min der. jeg har også komplet Fk automotive til min bil E36 coupè det senket 60/40 å jeg må si det er noe av det bedre jeg har kjørt på. det er stift men det er fortsatt veldig digg å kjøre. jeg har oxo Fk automotive stabstag i polert alu. denne er det oxo veldig høy finish på. så vidt av alle deler jeg har sitt av FK så ser det å føles bra Men jeg tror ikke du trenger å vær redd for å forskudd betale Et _Veldig_ seriøst firma me veldig go service (jeg får vertfall alt hjelpen jeg trenger) Jeg handla der i fjor for 60k å alledede bestilt for 20k dette året. ikke spørsmål om å gå til andre. bilder av det som er kjøpt der kommer snart, må bare få på sommer hjula å nye fangere/sideskjørter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg personlig har handlet med capriZ tuning å har bare positivt å komme med!!! Når man ikke fram på tlf , så send han en mail ;) MVH Jan Øivind Ruud Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Er Fk Automotive bra da? Det er ikke noe sånt jalla merke? ER det ikke det dem selger på autospar også? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Autospar? Den lille butikken på lura de fører nesten BARE jom tror neppe de fører FK men når det gjelder FK: Fk automotive er jo faen så stabilt jalla greier!? du burde sjems! ;) de lager noe av det beste av senke sett du får så vanvittig mye mer en det du betaler for! coilovers fra FK er jo blandt verden beste. sier både dem og omtaler om dem. kjøper du Fk kan du _IKKE_ bli skuffet :D;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by KERSHER HAHAHA AUTOSPAR er faen AUTO pris (euro pris) Fk automotive er jo faen så stabilt jalla greier!? du burde sjems! de lager noe av det beste av senke sett du får så vanvittig mye mer en det du betaler for! coilovers fra FK er jo blandt verden beste. sier både dem og omtaler om dem. kjøper du Fk kan du _IKKE_ bli skuffet :D Okei. For jeg syntes noen sa at det var FK dem solgte på Autospar, men autospar har jo ikke klart å sette noe navn på de senkesetta sine, dessuten er dem bra billige også.. Så derfor trudde jeg dem var jalla :) Men, ok.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 av det jeg har sett på Autospar så er det kun det "normale" + de sier de ikke vil selge supersprint fordi det suger (men i bunn og grunn er det forde de ikke får lov å føre det) hehe men ellers er det VELDIG mye jamex og lite me skikkelige greier for å si det sånn. de har ikke noe spesielt der borte av det jeg har kjøpt på capri zone tuning så ser jeg mye av de de har på lager å mye av de de skaffer og det er langt forbi autospar. + capri zone har ganks mye mer "flotte" ting på lager (Felger,stoler,potter,MYE filter, fangere. og ALT av lekkert simoni racing intriør detaljer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 en annen ting jeg skulle inn der å bestille angel eyes til bimmeren så va det garviken sjøl som var bak disken. jeg spør: "kan dere skaffe meg slike angel eyes til min E36?" garviken sjøl: "angel.....ka for någe" meg: sånn ringer så lyse, sånn så e på den nye 5 serien!" garviken sjøl: ååå....sånn jah, finnes det til din bil då?" meg: ja...jom fører de jo? garviken sjøl: *slenger en katalog til meg* og sier FINN DET SJØL!" så finne eg det fram og spør om pris garvik: *tenker lenge* og bare slenger ut en pris på 6000,- for begge lykter. og jeg viste det ikke kosta 6k for begge lykter, men poenget her var at når du satster fullt på bare å ta in JOM så bør man da faen vite hva JOM selger!? de senke settene autospar fører er som regel: jamex, Ap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by KERSHER en annen ting jeg skulle inn der å bestille angel eyes til bimmeren så va det garviken sjøl som var bak disken. jeg spør: "kan dere skaffe meg slike angel eyes til min E36?" garviken sjøl: "angel.....ka for någe" meg: sånn ringer så lyse, sånn så e på den nye 5 serien!" garviken sjøl: ååå....sånn jah, finnes det til din bil då?" meg: ja...jom fører de jo? garviken sjøl: *slenger en katalog til meg* og sier FINN DET SJØL!" så finne eg det fram og spør om pris garvik: *tenker lenge* og bare slenger ut en pris på 6000,- for begge lykter. og jeg viste det ikke kosta 6k for begge lykter, men poenget her var at når du satster fullt på bare å ta in JOM så bør man da faen vite hva JOM selger!? Dårlig service da.. Finn det sjøl! Huff... Har hatt problemer med dem selv. Bestilte jo JOM grill. Fikk feil grill, dem hadde ikke JOM på lager så dem sendte meg en grill som så helt for jævli ut. Mente, den var mye bedre, og at jeg kunne få avslag på den osv, men jeg ville ikke ha den.. så jeg skulle få bytte den, skulle sende tilbake.. men, dem hadde visst slutta å ta inn JOM griller plutselig, så jeg måtte få penga tilbake.. Sendte inn grillen, har enda ikke fått penga. Ringte dem for en en og en halv uke siden, spurte om de hadde fått grillen.. Ja, dem hadde fått pakkeslippen.. 4 etterpå spør min mor over mail (hun har en tendens til å bli utålmodig og blander seg inn i alt), da sier dem at dem ikke kan sette inn penger før dem har fått grillen.. Jeg skrev en mail og dem ringte tilbake, sa dem skulle sette inn penger.. Dette er vel 5-6 dager siden, og pengene er enda ikke kommet inn.. Ellers tok dem 900 for vanlig gti leppe, som VAG forhandler tar 600 for ffs. Jeg gidder ikke handle der mere.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg gidder ikke handle der mere.. hehe, det er jo en grunn til at jeg heller ikke handler der! nei, da støtter jeg heller capri zone tuning butikken =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Fikk feil grill, dem hadde ikke JOM på lager så dem sendte meg en grill som så helt for jævli ut. do i have good news for you! jeg var senest i butikken i går å bestile nye deler å da såg jeg at han hadde JOM golf 2 griller på lager. + det var en plakat på siden av som sto: "alle så bestille får me GTi lipper gratis" bør vell være en god handel det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by KERSHER do i have good news for you! jeg var senest i butikken i går å bestile nye deler å da såg jeg at han hadde JOM golf 2 griller på lager. + det var en plakat på siden av som sto: "alle så bestille får me GTi lipper gratis" bør vell være en god handel det? Vel. Dem har sagt noe annet til meg. Jeg har fått min grill fra Powerzone. En Bonrath grill. Tok 3 dager så var den her. Powerzone skal jeg fortsette å handle med. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 3 dager er ikke værst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg