Sfinx Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hei! For en tid tilbake lå det mange nyttige linker til diverse merce sider på nettet. Fant blant annet en side hvor det var et firma i norge som bygde om W124 til AMG osv.. Noen som vet hvor det var? Og kanskej det finnes et mbforum med mye bra info? Jeg skal muligens kjøpe meg en 1992 MB 300TDT nå... (w124).. og er da interessert i sider hvor jeg kan få tak i feeete felger.. kanskje noen interiør og eksteriør detaljer til bilen... Andre baklykter.. Frontlykter... Kanskje En annen fanger (AMG) med tåkelys og litt sånn... Er det ingen her som vet om noen sider med bilder av W124 da? Med masse fete biler? Vet jeg var inne på noe sånn for en stund siden men husker ikke hvor det var.. PS : Er det noen som vet hvor jeg får tak i andre baklykter til w124 stasjonsvogn..? Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Prøv MB Entusiastklubb Som er klubb Og Mercefreaken som er entusiastside. Gode forum begge steder, samt mange gode linker Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Han som har bygd om min E55 AMG har denne nettsiden: http://www.mercedesdeler.no Han har bygd om mange biler, også eldre modeller en den jeg har. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg