Skrotnisse Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 jeg har gått og sikla på dette spillet i butikken en stund..ser fett ut. kan modde og trimme biler i hytt og pine. gi meg en rapport på dette spillet...nå Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Ta deg en tur på hytten mens du venter da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 hmm... sikket på at navnet på spillet er rett? Har søkt litt på nettet, men finner ingen ting? Hvliken type spill er det? Street legal aktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Heter vel Auto Modellista, og er et tegneseriestilgrafikkbilspill (langt, nytt ord) Har dessverre ikke prøvd det.. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Kjøpte det i dag har ltt blanda følelser for det ennå. Jævlig stilig når du slipper gassen på turbo bilen og det kommer et skikkelig smell og flammene står ut av eksosen!! Grafikken er jo noe spesiell men det er jo først og fremst tuning og styling som er ++. En annen dum ting er at du ikke kjører om penger du har råd til viken bil du vil med en gang!! Kjøp det du....... ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Det er et helt aight spill, men jeg vant alt som var og låste alt på 10 timer, så jeg vil ikke si det er verdt 599spenn. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg