Gå til innhold

firebird skrot.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Camaro & Firebird skroten:

http://home.swipnet.se/~w-17708/

Har hørt veldig mange som sier at servicen der er dårlig både på mail og telefon. Sendte dem en mail en gang selv også, hørte aldri tilbake fra dem. Blir så fed up av sånne sjapper at jeg har aldri prøvd å ta kontakt med dem igjen.

Hva slags deler er du på jakt etter?

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med han nå! har ikke noe å utsette på servicen foreløpig. er ute etter:

panserjekk (han hadde et speller nytt sett til 550,-. si ifra hvis dere hører om noe billigere)

front (2500,-)

venstre sidepanel (1000,-)

bakskjerm

trenger med tiden også:

dashpad

console

setetrekk (recaro setetrekk)

belter bak

nye belter foran

det første jeg må kjøpe meg uansett er nye dørpakninger. får et sett med pakninger fra statene for 59.99$.

si ifra hvis du hører om noe billigere et eller annet sted. har ikke uendelig med $ om dagen for å si det sånn!;)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet endel med Bjørn i Gøteborg på slutten av 90 tallet.

Grei gubbe det, men henvendte meg kun via tlf.

Var i perioder på delejakt i Statene, da lå sjappa død. Han hadde et mobilnr han kunne kontaktes på når han var der.

Beste utvalget var like etter han kom tilbake fra USA.

Dukka opp der en gang like før han skulle på ny delejakt. Da anbefalte han meg å komme tilbake når neste last kom. Men fikk det eg skulle ha likevel. Delene trengte noe sandblåsing, men prisen var i forhold til stand.

Kjøp ikke de billigste pakningene. Se heller etter originale på e-bay eller fra forhandler.

Skiftet på min -79 i -95. Etter 5 år i garasje var de gåen.

Dette var Soffseal. Kjem aldri til å kjøpe slike igjen!!

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt å kjøpe de pakningene nye. er det noen spesielle typer pakninger du kan referere til som bra/dårlige? vil jo ikke ha noe dritt som går i stykker med en gang.

tenkte på noen av disse feks

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6763&item=7958796882&rd=1

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6763&item=7959752494&rd=1

virker det greit?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden kan ikke vises får eg på dei linkene.

Samme på ebay.com

kjipt dette med ebay. Dette skjer veldig ofte når eg skal inn på sidene der.

Men men. Det eg meinte var at hvis du legger noen kroner meir i dei pakningene og kjøper originale; selvfølgelig nye.

Så får du meir for pengene enn den driten eg kjøpte som var kaputt etter nokre få år. Bilen min var ikkje i bruk engang desse åra. den sto bare i en garasje med knust front.

En annen ting; det kom ny type pakning i -86 eller-87. Desse var bedre og tettet bedre mot T-toppene. (Var vel det på din?) Desse passer også på din bil og er å anbefale i forhold til den eldre typen.

De eg hadde hette Soffseal. Finnes vel både fra Steele og Metro. De kjenner eg ikkje til, men kansj noen andre her på forumet har erfaringer med de?

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker på hvilken pakninger jeg har nå. dørpakningene mine er pill råtne og jeg kan stikke hele knytteneven igjennom!!!

men jeg skal ikke kjøpe nye pakninger før bilen skal lakkeres senere i år.

update:

har bestilt deler fra skroten nå! han skulle til amerika i dag så jeg får han til å ta med en venstre sideskjerm med luftinntak. og han skal sende over et par med nye panserstøtter.! alt dette kom på 1550,-. ikke så ille syntes jeg.

får delene etter påske. :)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker på hvilken pakninger jeg har nå. dørpakningene mine er pill råtne og jeg kan stikke hele knytteneven igjennom!!!

men jeg skal ikke kjøpe nye pakninger før bilen skal lakkeres senere i år.

update:

har bestilt deler fra skroten nå! han skulle til amerika i dag så jeg får han til å ta med en venstre sideskjerm med luftinntak. og han skal sende over et par med nye panserstøtter.! alt dette kom på 1550,-. ikke så ille syntes jeg.

får delene etter påske. :)

Jeg har noen deler liggende til din bil, frontspiler sideskjørt og hekk skjørt alt nytt), baklykter, og div andre ting, har også BH trekk til bagrom. Løp og kjøp

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er det ramme bilen din da? Er det ikke delrame (subframe) som på min?

Har foresten pussa ned bilen min med negerkuse nå. Må bytte ene bakskjermen og ene forskjermen. Trodde bilen skulle se helt for jævli ut under lakken, men var bra tatt i betraktning sine 30 år.

Ikke gled deg for mye hehe, blir å hate noe jævlig etterhvert...

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider