Gå til innhold

Hvordan ødelegge en corolla best mulig?

Ranger emnet

JChE

Anbefalte innlegg

Skal kjøre denne bilen til bilopphogging på torsdag... Lurer bare på artige måter å ødelegge en motor på... Kom med forslag!!! grinchy grinchy grinchy

000_0159.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tja.. start opp motoren.. ha lite bensin på tanken.. bland i div stæsj.. f eks kjølevæske og diesel.. så hvor lenge der klarer å kjøre på det.. tapp av en del olje.. fyll på f eks farris... kanskje litt salt.. plukk av radiator.. se hvor lenge dere kan kjøre uten kjøling.. test hvor langt på turtall bilen kan dras?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...vet det ganske vanskelig, har hatt bilen i 2.5 år nå, og den har fått endel juling... Hva LAGER de disse motorene av??? hehe...

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange artige forslag her ja!!!

PRoblemet er at jeg skal kjøre fra Rysstad til evje( 7mil) Så evt ødeleggelser kan ikke gjøres før jeg nesten er framme... Men jeg får bare bruke fantasien!!! :rolleyes:

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. skal bilen på gode gamle høggern på evje..hehe.. hakke han traktor a? hjelper deg sikkert med å hente.. eller :P hehe uansett.. gjør noe rart med olje og drivstoff når du kommer til evje da vel. cruise litt rundt bensinstasjonen og inn mot evjemoen til den havarerer.. få noen til å taue den den lille biten til høggern??

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tapp ut olja, å fylll diesel å gi bånn pinne til DET SMELLER :D:D:D :titties: :titties:

*gjorde det på en sierra:D d ble sprængt ut endel deler da, ja:D gikk ca 15 min på det ved bånn pinne.... blir nesten som å fylle en kanon med masse skruer å nån kilo krutt..:D thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tapp ut olja, å fylll diesel å gi bånn pinne til DET SMELLER :D:D:D :titties: :titties:

*gjorde det på en sierra:D d ble sprængt ut endel deler da, ja:D gikk ca 15 min på det ved bånn pinne.... blir nesten som å fylle en kanon med masse skruer å nån kilo krutt..:D thumpsup

hihihi!!! bra forslag!!!

Bilforumet.no
Super Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider