Gå til innhold

Kjøpe Pioneer TS-W305C??

Ranger emnet

OleJohnny

Anbefalte innlegg

Har holdt av dette elementet hos Boomcar. Får det for grisebillige 790 kr. Skal ha det i båten min(13 fot). Er dette et godt element?? Noen erfaringer med det??

Skal du først ha Pioneer basser er pussig nok TS-W305C et av de beste elementene de har lydmessig.

Klin til!

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, men den eneste sub-en jeg har sett som tåler vann er en fra Kicker og det blir litt i overkant av hva jeg trenger.

Hei,

Liker ikke å reklamere for egen virksomhet på denne måten :) men ville bare opplyse om at vi selger det meste innen marine stereo fra Fusion. Headunits, 10 og 12" basselement, coax høytalere, compo sett, boxhøytalere, forsterkere, antenner m.m, alt spesielt laget til båt med belagte kretskort, alle skruer osv i syrefast.

10" Fusion basser koster kr 1395,- og kan bestilles via vår webshop

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør du det da? doh

Vil da i samme slengen nevne at Soundstream også lager båtaudio.

Mvh

Dag Johansen

Liker ikke å gjøre det, men følte bare jeg måtte, akkurat som du ser ut til å gjøre i annenhver post her på forumet doh

Beklager OutOfTopic

Det finnes slikt utstyr fra Boss, Pyle, Kicker, Sony, Fusion, Klipsch og sikkert mange flere, så velg og vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å gjøre det, men følte bare jeg måtte, akkurat som du ser ut til å gjøre i annenhver post her på forumet doh

Beklager OutOfTopic

Ikke annenhver, heller 2 av 3! blah

Nei men fra spøk til kanoner; jeg tok jo en uhøytidelig avstemning her for en tid tilbake og det var jo tydelig at reklame var ønsket og godtatt.

Så da gjør vi vel det?

Det er jo plass til oss begge selv om vi holder til veldig nærme hverandre! m'm

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annenhver, heller 2 av 3! blah

Nei men fra spøk til kanoner; jeg tok jo en uhøytidelig avstemning her for en tid tilbake og det var jo tydelig at reklame var ønsket og godtatt.

Så da gjør vi vel det?

Det er jo plass til oss begge selv om vi holder til veldig nærme hverandre! m'm

Mvh

Dag Johansen

Oki, viste ikke at det var godtatt her inne med litt egenreklame, men da er jo den saken avgjort.

hvem det er plass til og ikke er vel opp til kundene, så vi får vel la dem bestemme :) men vi får det nok til på et vis DJ

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skal jeg legge til at mange benytter helt vanlig bilstereo i båter og dette går som regel greit så lenge det ikke står i båten når den er lagret over lengre tid.

Kjøp denne subben av Johnny du :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider