Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Ikke bare kommer de med dobbelt så mange fotobokser, nå skal de og registrere deg hver gang du passerer!! Nå har det gått for langt!! Fotoboksene som ser ALT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Og på toppen av det hele.. Nå som de har FULL kontroll over ALT vi gjør, så kan dere BANNE PÅ at farstgrensene blir satt ned ytterligere!!!!!! Akseptabelt? Neppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 javisst vi må gjøre noe.. men hva kan vi gjøre? gå tur med vinkelsliper og kutte ned hver fotoboks vi ser eller sette i gang en lovlig protest?.. det er ikke enkelt å protestere her i norge vettu.. politistat Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Detta er jo sykt.. Liker ikke den overvåke-utviklinga i det hele tatt. Blir en syk verden. huff.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by blixanio javisst vi må gjøre noe.. men hva kan vi gjøre? gå tur med vinkelsliper og kutte ned hver fotoboks vi ser eller sette i gang en lovlig protest?.. det er ikke enkelt å protestere her i norge vettu.. politistat Lovlig protest funker helt sikkert ikke ihvertfakk... Stemmer for øksa! :mad: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by blixanio javisst vi må gjøre noe.. men hva kan vi gjøre? gå tur med vinkelsliper og kutte ned hver fotoboks vi ser eller sette i gang en lovlig protest?.. det er ikke enkelt å protestere her i norge vettu.. politistat Vel, hva med å samle hele bilforumet og venner og ta et cruise rundt stortinget? Seff uten bakpotte, med noen flotteskilt som vi skriver vår sak på.. Resultat? Jo, totalt stopp gjennom hele sentrum:D For ikke å snakke om at vi vil plage politikerene:D:D:D Nødløsning? Kutt dem ned! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by Air 63 Detta er jo sykt.. Liker ikke den overvåke-utviklinga i det hele tatt. Blir en syk verden. huff.... Ah, 5 år ca, så er jeg på andre siden av atlanteren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by Robert Vel, hva med å samle hele bilforumet og venner og ta et cruise rundt stortinget? Seff uten bakpotte, med noen flotteskilt som vi skriver vår sak på.. Resultat? Jo, totalt stopp gjennom hele sentrum:D For ikke å snakke om at vi vil plage politikerene:D:D:D Tror snuten enten kommer å gir ut sånne små fine greier som kalles bøter eller klipper skilter eller begger deler :( :( Finn frem hagla sier jeg bare ...... Blir boksa knerta nok ganger tror jeg de ikke gidder det lenger. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Tja.. Hva om vi kjører lovlig gjennom byn da? Det kan de ikke nekte oss!! Vigjorde det ehr i bergen en gang, hele byn var en stor kø :D Slo nedi med spoileren 3 ganger den dagen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by Robert Tja.. Hva om vi kjører lovlig gjennom byn da? Det kan de ikke nekte oss!! Vigjorde det ehr i bergen en gang, hele byn var en stor kø :D Slo nedi med spoileren 3 ganger den dagen :( jeg stiller opp. Dissa boxene er ikke akseptabelt etter min mening!! Kan jo gjøre det til et bilforumet-treff samtidig.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by Air 63 jeg stiller opp. Dissa boxene er ikke akseptabelt etter min mening!! Kan jo gjøre det til et bilforumet-treff samtidig.. Jepp! Genialt! Jeg kjører glatt over fjellet! Foresten så var vi vel ca 400 biler som kjørte gjennom lille bergen by:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 vel. Ingen kan gjøre noe om vi får motorstopp. ;) I begge felt samtidig. Kan de vel? ;) Vi kan jo gjøre som "noen anonyme" jeg "kjenner" gjorde midt på natta lørdag to helger siden. Finlandshetter og boss poser over skiltene. Så kjørte "de jeg kjenner" inn i "Damsgårdstunellen" og malte boksene med feit ubåtmaling. =) To dager etterpå var boksene merkelig nok byttet ut. :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Originally posted by RaCk vel. Ingen kan gjøre noe om vi får motorstopp. ;) I begge felt samtidig. Kan de vel? ;) Vi kan jo gjøre som "noen anonyme" jeg "kjenner" gjorde midt på natta lørdag to helger siden. Finlandshetter og boss poser over skiltene. Så kjørte "de jeg kjenner" inn i "Damsgårdstunellen" og malte boksene med feit ubåtmaling. =) To dager etterpå var boksene merkelig nok byttet ut. :rolleyes: At noen kan leve med slikt på samvittigheten er for meg ufoståelig :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Dette er såklart bare en hypotetisk historie da. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 De kan bruke penga på å få vekk fattigdommen fra norge.. istedenfor å spionere på folk.. skattepengene kan brukes til bedre ting.. nyttige ting.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg