Cozzie Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Er bare å montere noen kraftige magneter på fotoboksene, så er fotoboksene i boks =) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Robert Ikke bare kommer de med dobbelt så mange fotobokser, nå skal de og registrere deg hver gang du passerer!! Nå har det gått for langt!! Fotoboksene som ser ALT Som datatilsynet skriver så er de skeptiske.... de vil aldri få lov til å registrere deg.... se på kameraene til vegvesenet de overvåker men filmen kan ikke brukes av politiet til å straffe deg... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Dette kan umulig blir lovlig. Da må de såfall sette opp store skilter om at du blir fotografert eller.no. Norge er no forbanna dritt! Kan ikke alle på bilforumet.net ta på seg hetter, ta med et malingsspann og tilgrise disse forpulte boksene.. For 2 år siden, når jeg kjørte pæd, blei jeg faen meg tatt bilde av, jeg jeg blei faen meg tatt bilde av når jeg kjørte NSR'n min oxo... Skikkelig dritt!! Men hva kan de gjøre når jeg har sota visir=)=)=):D dukenukem <-- politiet:D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Ting begynner å dra seg LITT for langt, og som om det ikke er nok: Dette tar kaka :mad: :mad: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg