Gå til innhold

Tauing av automat

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Nja, er det nå det?? Enkelte instruksjonsbøker på biler, fraråder deg dette. Hvis de ikkje oppgir max hastighet og distanse.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke anbefalt ..

men.. hehe

ja, er jo logisk..

jeg lurer på om jeg skal få meg tralle å hente den på, eller taue.. men etter det jeg har lest om bøtesatser ang tauing uten skilt, så blir jeg redd

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis motoren går er det vel bortimot trygt å taue bilen. Men da trenger du kanskje ikke taue den heller da. Ellers oppgis gjerne en max. hastighet og max. distanse, kommer egentlig ikke så langt på det. Skal du taue lenger må du komme deg under og ta av mellomakselen. Uten mellomaksel kan du taue til tanken på trekkvogna blir tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enkelt å taue en automat... så lenge det er en RWD.. bare tau den .. baklengs..

altså ha bakhjula i lufta .. og la forhjula rulle

mend et funker da ikke hvis du skal taue bak en annen bil...

lurer på hvordan sånne tauefolk tauer en FWD som står med brekket på OG i gir ...

hadde vert morsomt å vist..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider