le0n Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Må til og utvide forsikringa mi nå tenker jeg på volvoen. Betaler ca. 2 x 4000 kr i delkasko i året, men nå må jeg altså utvide med noen tusen km... Noen som vet hvor mye dette koster? Har hørt at det koster alt fra hundrelappen og er billig, til at det koster flere tusen og er skviiindyrt.. Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Hei Jeg utvidet min forsikring i dag. Fikk beskjed om at det kostet 1800kr for å utvide den til 15000km eller 3000kroner for å utvide den til 20000km. Hadde 8000km før. Har full kasko på min mercedes 190e hos vesta og betalte 4800 for 8000km Hilsen Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Veldig billig med dremmel.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg