Gå til innhold

vingemonteringsession 56k warning

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jaja.. når jeg skulle kjøre til jobb idag fant jeg ut at frontfangern hadde frosna fast i snøen så idet jeg rygga ut forsvant hele frontfangern.. så etter jobb ringte jeg en behjelpelig kamerat som kom med strips og vi stripsa fast fronten igjen.. men idet vi begynte å kjede oss litt fant vi ut at sierran hadde litt lite marktrykk og hang litt dårlig på veien.. og vi måtte prøve å få gjort noe med veiegenskapene.. og siden jeg har litt dårlig økonomi og ikke har råd til no vilt understell til bilen tenkte vi det at en VINGE gjør vel omtrent samme nytten.. de har vi sett gang på gang på F&F at de bilene går no vilt.. og de har store vinger.. vi fikk ringt litt rundt og kameraten min hadde en kamerat som hadde en JÆVLI rå vinge liggans.. så da begynte vi bare å race opp og hente og montere med engang.. her er diverse bilder fra montering.. dere vil også legge merke til motivlakkeringa på panseret som er laget med det utrolig råe typen lakken som heter TECTYL... og vingen er i laget i det ekstremt lette og racing materialet bjørk.

aDSCF0005.jpg

orginal vinge.. en trist sak. ikke mye DOWNFORCE her nei :(

aDSCF0004.jpg

her er bilen med demontert orginalvinge.. ganske sexy?

aDSCF0003.jpg

her er mister "anti-drift" denne skal lage så mye downforce at bilen ALDRI vil sladde

aDSCF0001.jpg

her har du Nissman.. som ja.. eh.. prøver å gjøre no..

aDSCF0008.jpg

gjett hva vi fant i pappa sin bil.. jo VINGELIM!!

aDSCF0010.jpg

prøvemontering ja.. er ser utrolig fornøyd ut.. dette blir BRA

aDSCF0011.jpg

enda mer prøvemontering.. dette blir jo PERVERST

aDSCF0012.jpg

skruer må til... LANGE bøse skruer.. også funnet i pappa sin bil

aDSCF0013.jpg

her skrues vingen godt på plass

aDSCF0015.jpg

orginal hullene tettes med utrolig tøff bling teip for å unnga vannskader

aDSCF0016.jpg

her er en meget fornøyd montør og det ferdige resultatet

aDSCF0017.jpg

VELDIG fornøyd eier som prøver å posere ved siden av sin beauty!

aDSCF0020.jpg

RETT ut å teste veiegenskapene!! dette blei en STOR forbedering.. man må bare sette seg til rette og innta rånestillinga!

aDSCF0022.jpg

det er SÅNN man skal se ut når man kjører ORDENTLIG RÅ sierra!!

aDSCF0023.jpg

vi klarte å lure ut litt hjulspinn i bilen selv med vinga!! dette er POWER!!!! FORD vettu!

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

laga i bjørk? WTF? lag en sånn til meg å da.. får å teste liksom :D

hehhe er sant.. vet ikke hvem som hadde lagd den.. vi fikk den av en som hadde fått den av en som hadde fått den av en.. hahahaha sikkert noen som har kjeda seg SKIKKELIG i en sløyd time ellerno.. heheh

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg en litt for brei radeon på bilde her og PLOPP ut i vannet :D Du hadde vel klart det fint :D

hehe nei nei det er FOR mye downforce til å ligge SÅ breit nå.. hehehe

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhe er sant.. vet ikke hvem som hadde lagd den.. vi fikk den av en som hadde fått den av en som hadde fått den av en.. hahahaha sikkert noen som har kjeda seg SKIKKELIG i en sløyd time ellerno.. heheh

var jo fin iallefall :D lakk den da, så den ikke råttner opp eller noe, og monter den lovlig..... :D

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sikkert 200 hester ekstra med den vinga... Begynner ting å se gromsete ut når du gir på nå eller? Det har jeg sett det gjør på film når bilen går skikkelig fort, og med den store vinga er det bare nødt til å gå jævli fort :P

- Glen

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider