nohope Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 får litt tunnelsyn ved full gasspådrag ja.. ikke helt bra.. vanskelige å styre da.. tenkte jeg skulle få lakka brannslukkingsapparetet blått med nos klistremerke også.. og når jeg slår på brytern til tåkelysa(som ikke funker siden de knuste når frontfangern gikk til helvete) så vild et gå HELT steike vilt! *glede seg* Sånn ser ett kvalitert nos anlegg ut!! dette sammen med en kvadratmeter stor noslogo på taket gir uante krefter, og må kun brukes av de aller mest erfarne sjåførene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Dere skal ikke bare fortsette med sideskjørt i finer da?? sombrero og spinner hjulkapseler med 16 look notin MeSs leste denne nå, da jeg overså den i dag tidlig, men sp evig fett det ville vært med SPINNER-hjulkapsler, danm.. haha, det ville faktisk vært noe å lage...... :| - og enda bedre hadde det blitt om de faktisk laga styiling i tre, og møtte opp på rud, etc.. haha.. sombrero :titties: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 leste denne nå, da jeg overså den i dag tidlig,men sp evig fett det ville vært med SPINNER-hjulkapsler, danm.. haha, det ville faktisk vært noe å lage...... :| - og enda bedre hadde det blitt om de faktisk laga styiling i tre, og møtte opp på rud, etc.. haha.. sombrero :titties: Det verste er faktisk at du mener det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Det verste er faktisk at du mener det... LOL :D Jævli bra... hehe.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 de som syntes bf.net er dårlig med å skjønne ironi bøøør se denne tråden, bare best sombrero MeSs Hehe... det som var hele poenget med tråden ;) Var derfor vi tenkte vi skulle gjøre det også... men ble jo jævlig bra da, hehe. Jeg har ihvertfalll aldri fått så mye oppmerksomhet bare ved å kjøre en sliten sierra rundt i byen. Så få dere stor satan vinge. haha. Rad3on lever et skikkelig kjendisliv nå da, fordi han har fått byens villeste vinge. sombrero -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Det verste er faktisk at du mener det... visst faen gjør jeg det! har du ikke sett den ferrarien som ble laget i tre? lakket tre, den var SMOOOOTH, tror det hadde vært luxus med norske bjørke skjørter lakket og hjul-kapsel-spinnere. Fy faen så fett det hadde vært, men ingen som legger inn arbeid der, men det hadde vært show! - digga den vingen ass! haha.. * du får vell FEIL type oppmerksomhet på byen? http://tora.hiof.no/~vsm/div/woodferrari.jpg http://tora.hiof.no/~vsm/div/woodferrari2.jpg der avr bildene :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 neida.. ingen feil oppmerksomhet.. heheh alle teensa som pleier å besøke butikken(jobber på rema 1000) i midtimen på ungdomskolen digger den... sier de blir klam i hakket å greier.. det RÅESTE med hele bilen er når jeg ser at det står noen guttunger et eller annet sted.. så pleier jeg å gire ned å gi på forbi de.. da tror de at jeg har RÅ bil og at det er 500 hester ellerno. :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 neida.. ingen feil oppmerksomhet.. heheh alle teensa som pleier å besøke butikken(jobber på rema 1000) i midtimen på ungdomskolen digger den... sier de blir klam i hakket å greier.. det RÅESTE med hele bilen er når jeg ser at det står noen guttunger et eller annet sted.. så pleier jeg å gire ned å gi på forbi de.. da tror de at jeg har RÅ bil og at det er 500 hester ellerno. :D bah! hehehe.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Rad3on lever et skikkelig kjendisliv nå da, fordi han har fått byens villeste vinge. sombrero Kjenner til den sombrero MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Du har ikke tenkt på å få en spoiler i BLY da? Da ville du fått ENDA mer daonfåsh!!! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 bah! hehehe.. ja det var en KØDD.. hehehehehe Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 det RÅESTE med hele bilen er når jeg ser at det står noen guttunger et eller annet sted.. så pleier jeg å gire ned å gi på forbi de.. da tror de at jeg har RÅ bil og at det er 500 hester ellerno. :D ehh... ingenting er vel som å sjarmere små guttunger rad3on? :rolleyes: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 ahahha Må bare poste og si Gratulerer med nydelig beskrivelse av hvordan man skal gjøre at vinterbilen slutter å slenge med rompa om vintern! Meget bra :D Synes dere skulle ha malt vingen dog... sombrero Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Synes dere skulle ha malt vingen dog... sombrero Beis er nok tingen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Synes dere skulle ha malt vingen dog... sombrero hehe sant.. men det er FOR mye stress. her er det bare snakk om downforce.. ikke no annet.. go before show! Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg