Gå til innhold

Bare lurer på noe angående fotografering av biler

Ranger emnet


Gjest //TCCW

Anbefalte innlegg

Gjest //TCCW

Hvorfor synes folk det er fett med bil på gress? Ser ofte blodsenka biler som de har trillet bak i hagen på en gressbit. Er det plenklippere dere tar bilder av eller? Vet jo gress og natur er fint, men hva har det med biler å gjøre? Asfalt funker kun for meg. Noen forklar. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

får dårlig bildet av hvor lav/stor bilen er på asfalt .. mens på gress så får man bedre sett hvor store bilen er i forhold til gress! :P

 

det er altså MIN teori

aldrig tatt bilde av noen av bilene mine på gress.. .. med vilje..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

hehe, dere får komme med noe bedre gutter. Klart bilen blir lavere på gress? Den synker jo ned å gresset stikker opp et par cm? Men gir jo et helt feil syn av hvor lav bilen er. Hallo!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Cossie sier, bakgrunnen blir bedre enn en rema1000 butikk. Ved å sette bilen på en grasstust så forsvinner ofte slike ting som hus og ting som man finner rundtomkring på veier og slikt. Parkeringsplasser har jo ofte dissa hvite stripene sine, som skal vise deg hvordan du parkere, ser hvor bra de funker, men det er en annen sak. Ofte er det stolper til tilkobling av motorvarmer også, ikke veldig delikat å ha med på bilde.

 

Men egentlig så har ikke bilen noe på gresset å gjøre. Kulere med et bilde av bilen i fart på motorveien eller.no.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det feteste bildet er det til han med den sorte a4'n ??

- den som vi har snakka om i det siste, han med ameria skilter....

 

han har MYE fine bilder av bilen sin..... også rdlxm har noen fine.... har noe med bilens farge og bakgrund, som skal bringe frem bilen.....

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Forstår jo hva dere sier. Men gress og natur er fint i seg selv, og jeg synes det stjeler mer oppmerksomhet enn det burde, istedenfor å fremheve bilen som tydeligvis er hovedmomentet i bildet. Kan ikke heller påstå jeg har sett proffe fotografer ta bilder av biler på gress. Men med fint landskap i bakgrunnen på asfalt, grus, betong eller hva det måtte være ser jeg ofte. Tar selv en del bilder på industriområder og lignende, mye kule store detaljer i varierte farger som nettopp framhever bilen. Spørs jo hva slags bil du tar bilde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår