Gå til innhold

Bare lurer på noe angående fotografering av biler

Ranger emnet

Gjest //TCCW

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så kult med bilde av bil på gresset? Er det fordi det er grønt, eller fordi noen har høysnue? Hvem har spist opp plomma mi?

neida, men jeg syntes ikke det ser pent ut såfremt det ikke er en traktor/gressklipper evt offroad bil

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er vel smak og behag dette også.. men jeg synes bilde av en bil på plen er ganske pent jeg så fram til hvordan bil/merke og hva man vil fram til med bildet. Bildet av imprezaen var kanskje litt overkill da men.. spørs hvordan man ser på det.. Bra reklame bildet kanskje.. ser anonym ut, men egentlig er den sinnsyk.. slik som en gepard på jakt.. Den vises ikke helt til den slår til:) Men de fleste bildene av biler på gress tror jeg er fordi eieren vil at den skal se litt lavere ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser vi bilder av damer på andre steder enn i senga og på kjøkkenet da? Forklar den du!! :-)

Hvis du mener dama hører hjemme kun på kjøkkene og senga, så synes jeg dette er en yppelig dag til å skrike det ut "litt" høyere... Velkommen til år 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Word viper.

Angående svart og hvit, tja, overganger i svart hvitt nyansene (kontrastene) blir "renere" i s/h. S/h er jo også litt annerledes og litt mindre vanlig, som gir selve bildet en annen feeling. Ikke alltid bilen blir finere i s/h (som regel ikke) men selve bildet blir annerledes. S/h og sephia funker jo også bra i bilder av eldre biler, da fotografen ønsker å skape en gammaldags følelse / atmosfære over bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor folk setter bilen på gresset er vel ikke noe å tenke på :rolleyes: Noen synes det ser bra ut, og jeg er en av dem! ;) Ikke spør hvorfor, men jeg liker det bare(såfremt det ikke er en grønn bil da :p)! Hvorfor smaker kaffe så godt, hvorfor liker vi de to store fett/melke-klattene damene har på forsiden og hvorfor liker enkelte ford? Det er bare sånn! :) Jeg har hvertfall ikke svaret på dette! :D

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bildene sugde rævhøl, en cross-ped som den du har (rieju)= bør iallefall få ordentlig terreng bak seg!

Hvis du ser på bilde av "moped i fart", så er det faktisk ganske greit, bildetekninsk. Er nå ikke akkurat verdens mest spennende bilder, men dårlige er de ikke. Rævhølet kan du beholde selv, kan ikke du vise noen bedre du har tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på bilde av "moped i fart", så er det faktisk ganske greit, bildetekninsk. Er nå ikke akkurat verdens mest spennende bilder, men dårlige er de ikke. Rævhølet kan du beholde selv, kan ikke du vise noen bedre du har tatt?

jeg tar ikke bilder av den enkle grunden, jeg ser på bilder, og hvos ikke bildet jeg ser på er bra, hvorfor skal jeg trykke på en link for å se det da? - sløsing av min overtrenede fingermuskel.. :)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider