Gå til innhold

Polardego: 75 Audi 80 GT - "Michèle"

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bytta ut alle bildene som lå på fotoland.no sin server over på en Wagner-server, resultatet er nesten dobbelt så store bilder som ikke forsvinner... (forhåpentligvis)

 

Her er fra en liten photoshot jeg hadde i Drøbak en av de varme dagene i sommer... :)

 

5264_bilde163.sized.jpeg

5264_bilde157.sized.jpeg

 

En regnfull kveld på Esso i Ski...

 

5264_bilde133.sized.jpeg

 

På dette bildet er vi på tur til Porsgrunn på treff da jeg sier til han som sitter på i det vi kjører inn i en tunnel...."Sveiv opp vinduet så får du høre motorlyden orntli" sa jeg...

 

Vinduet kom ikke opp igjen, og det fikser jeg her... Men lyden var bra da... blah

 

5264_bilde168.sized.jpeg

 

På siste bildet ser vi GT'n på Gatebil i september der den passet et par hunder, Tia og Tina blant annet...

 

Bilde_008.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

føst syns j denne bilen bare var helt jævlig STYGG.

 

mne nå ser den helt rå ut bare med senking hjul og lakk.

 

men så langt imellom beina den bikja der har halen så kan det ikke verra mye til vaktbikje

 

Det med hunden har du helt rett i... Er rart hvor lite som skal til for at en bil skal skifte utseende så mye... Er helt enig jeg... :hammer

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

jeg digger denne bilen:eddie

Audi er verdens kuleste bil (volkswagen også).

 

Det gjør vondt i hjerte med tanke på pappas gamle 1981 100 2,2 ble skrapa i 1998.

For et halvt år siden tok bruttern over pappas 1989 100 2,0 sånn at fattern kunne kjøpe en 1996 A6 2,8.

 

femmer audi er best (90, 100, 200, urquattro) men GT`en din er rå den også.

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en av di peneste bilene som ruller på Norske veier ja, bare digger den:P Er målet å få den ferdi til sommern?? håper det:D

 

Nei, bilen er ikke planlagt ferdig i sommer... I sommer blir det BMW og brukseinser... GT'n kommer sterkt tilbake neste sesong. Det tikker inn en og annen del til den også, så det skjer da litt... ;)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

må bare få si at slike tråda (æ trur æ snakke for flere av oss) hjelpe flere te å få interesse for gamle klassikera, og restaurer og ikke flekk på d som fins av plastikk ;)

 

vil også få si at d hær e vældi motiverende ialfall for mæ te å bynn me et slikt prosjekt etter militæret :thumb

 

å den bilen dær, likedan me dæm andre du har, e ekstremt fin :)

 

takk!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er det dags, dags for å få satt igang med babyen min Michèle igjen...

 

Noen lurte sikkert på hvorfor jeg i heite hakkebakkeskogen kjøpte en 75 Passat TS når jeg har GT'n? Det var kun av en grunn, det kan jeg røpe nå siden den er parkert utenfor vaerste... INTERIØRET...

 

Jeg holdt på å ramle av stolen da jg så annonsen på Passaten på finn.no, den hadde jo orginalt sportsinteriør som var helt strøkent, samme interiøret som ble levert som option til Audi 80 GT.... :thumb

 

Så her er det nye interiøret, trenger en rens... Men er helt hundre ellers...

 

Bilde_123.sized.jpg

Bilde_132.sized.jpg

 

Eneste er at jeg må få en salmaker til å flytte dette trekket over på de setene som skal inn i TSen og omvendt siden baksetene er litt forskjellige...

 

TS'n blir ikke gjort helt til skamme alikavel, den får nemlig et helt strøkent sort stoffinteriør i erstatning for dette og det er jo ikke helt feil det heller... :respect

 

Felgene er jeg i dialog med HTN om, og de blir levert til meg i Essen i nov/desember. 8 x 14 ET22 har vi kommet fram til er riktig dim...

 

HTS-Design-neu-800.jpg

 

Jeg gleder meg VELDIG til å begynne med GT'n igjen... Er jo tross alt den som er bilen min... :D Det gjenstår bare at vi får begynt med omstruktureringa på vaerste så er jeg igang med motorfinsh...

 

Å hvor jeg gleder meg... :hello:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår