Gå til innhold

Polardego: 75 Audi 80 GT - "Michèle"

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden bilen ble importert av meg fra Sverige ifjor, må bilen inn til biltilsynet for godkjenning... :eek:

 

logo_ny.gif

 

Så nå ble det litt jobbing igjen... doh

 

Har oppgradert fjærene fra Golf1 til Audi 90 (hardere), byttet alt av bremser bak og bremseslanger foran, samt et endeledd som ble lei av at vi drev og bytta fjærer hele tiden... :rolleyes:

 

Onsdag er den store dagen, først skal jeg ned på Bilens Eksosanlegg og få dempet lyden, den bråker litt... Sette på ei større potte som demper mer og få løftet anlegget enda nærmere karosseriet... sombrero

 

Det som blir spennende er hva de sier om sideblink, om de godtar Tüv-dokumentasjonen min fra typ 81 (min er typ82) på fjærene og om hjulene blir godkjent på bilen... grøss og gru... notin

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jobber nok ikke daglig i Gatebil, men på treffa og noe strøjobber.

 

Her e resultatet av turen i bagasjerommet. Er ikke noe serlig fornøyd, noe som skyldes at vi trilla på grusvei, humpete og vanskelige forhold. Men Håkon, vi tar d igjen seinere isommer;) Bedre og mer spennende utsnitt tar vi da oxo...

 

sjefen.jpg

 

Daniel

Senior Bilfotograf.

Sjekk ut Prosjekt Jet-A1:

www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

logo_ny.gif

 

Da har jeg vært på BIltilsynet med bilen, det gikk egentlig greit.

 

Han kikket på følgende ting:

 

Senkesettet... (setter på orginalt igjen)

Sideblinklys... (det kommer ikke på tale) Har en plan... :p

Så måtte jeg ha dokumenter fra importtør (ECE-Doc) gjeldene avgass, støy, styring, bremser, og kollisjonssikring.

 

Dette skal Møller ha 2000,- kroner for... :fingers:

 

Men det ser ut som om der blir skilter iløpet av sommeren...

Eneste som er no dritt er at jeg får "nye" skilt med nytt reg.nr, det var ikke å få nummer fra en bil som var 1975 modell og kassert... Så BD-skilter blir det desverre.... Potitt-Norge az...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår