Gå til innhold

Polardego: 75 Audi 80 GT - "Michèle"

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

Litt off topic...

Har en Audi 80 is eller ls (husker ikke helt) 76' mod på hånden...

Motor gått 181.000

Starter som ei klokke.

Eu godkjent uten mangler sist år.

Ser strøken ut i lakken.

Hva er noe sånt verdt ?

Får EKSTREMT lyst på den når jeg ser din audi :)

I mine øyne er det verdt en hel del, har den samme front som min og 2 eller 4 dører? I Sverige ligger de mellom 5-15000 for et eksemplar.

Det er enda mulig å få tak i et bra eksemplar til en fornuftig pris, men det blir lengre og lengre i mellom de... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul bil ;) Skal kanskje kjøpe meg en slik en, en 80 ls (desverre ikke gt) fra 74. Kunne jo kanskje tenkt meg et eldre golfprosjekt men da jeg så denne tråden så går jeg sterkere for audi`n ;)

Blir min halvparten så fin som din i lakken så er jeg fornøyd som en unge på julaften...:D

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det verdt en hel del, har den samme front som min og 2 eller 4 dører? I Sverige ligger de mellom 5-15000 for et eksemplar.

Det er enda mulig å få tak i et bra eksemplar til en fornuftig pris, men det blir lengre og lengre i mellom de... :)

2 dørs og samme front ja... tror det var bare 2 lykter og ikke 4....

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å vært utstillt på Hellerud under Motorfestivalen, har jeg fått masse respons på bilen...

Og gøy er det å se at Bilsport hadde ofret plass for et bilde av klubbstanden vår og bilene våre...

I Autofil hadde de tatt dette bildet, som var fra deres reportasje... Ja, riktig... Kid-A tok bildet ja... :google

5264_bilde122.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

I dag begynte "Michèle" og krangle igjen, samme som sist, problemer med stift og fordelerlokk. Så da ble det en tur innom Thorsov for å hente nytt...

På tur til "værste" gikk det i rykk og napp, helt det plutselig bare sa VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

under bilen... wtf?

Kjørte inn til siden og d viste seg at eksosanlegget hadde gått tvert av midt under bilen... :oohh

Så med hele Ås sin oppmerksomhet rettet mot "Michèle" VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

kom vi oss omsider til "værste"

5264_bilde153.sized.jpeg

Og da var det bare å ringe 911 (eller 952 som nummeret til ManiaCoupe begynner med) for assistanse... helpme

Og ManiaCoupe stiller alltid opp i krisesituasjoner... m'm

Etterhvert kom Böser Önkel også og hjalp til... :)

5264_bilde154.sized.jpeg5264_bilde155.sized.jpeg

Tusen takk ManiaCoupe...

5264_bilde156.sized.jpeg

Og da ble vi klare for Fredrikstad og VW Internationals i morgen...

Her er vi stigla og klar for utstilling...

5264_bilde169.sized.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...