A.K Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Bilder slik den ser ut nå, Irmscher-stylet 2003 Astra G. Kanskje vinklene ikke er helt ideelle da. Sett den gjerne på en annen bakgrunn også. *Håpefull* =) http://home.sarpsborg.net/anitaja/irmscher-astra02.jpg http://home.sarpsborg.net/anitaja/irmscher-astra08.jpg P.S: Fint om noen også kunne tatt utgangspunkt i originalbildene og ikke gjort noe annet enn å farge dørhåndtak, dørlister og skjørter i samme fargen som bilen, + eventuelt takrailsa. Felgene på nederste bildet er til salgs forresten, om noen skulle like de. ;o) På forhånd, takk =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Det er en fin bil men jeg har ikke Photoshop:'( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hvor i Østfold bor du? Kråkerøy/Fredrikstad her. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Råde:D fint sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er ikke helt rå på modding men har ihvertfall farget dørhåndtak, lister etc i bilens farge: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Chrome eller sølvfargede rails gjør seg ofte veldig bra, matcher lykter og felger =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Takker og bukker Espsko, blir mer clean da ja =) Blugh: Sant det du sier, men da blir den nesten seendes ut som en Auda ;o) Uansett, railsa forblir nok sorte, greiest det hvis jeg skal ha en takboks der, så slipper jeg å være redd for lakken =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg