Ro0oG Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noen som vet om det finnes sportsintriør i 4-dørs golf 2? Tenker da på skinn eller feitere stoler enn org... :titties: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noen som vet om det finnes sportsintriør i 4-dørs golf 2? Tenker da på skinn eller feitere stoler enn org... :titties: bare slenge inn fra 3 dørs det, samme greia! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 bare slenge inn fra 3 dørs det, samme greia! hva med dørsidene da? finnes sikkert ikke det... :( violin Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hva med dørsidene da? finnes sikkert ikke det... :( violin tenkte bare på stoler jeg! men finnes det meste som finnes til 3dørs også til 5dørs... sånn at du veit det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 tenkte bare på stoler jeg! men finnes det meste som finnes til 3dørs også til 5dørs... sånn at du veit det det er kult :D men, noen som har linke til sider der de selger, eventuelt vet om noe brukt som er bra? er noob til å lete på nettet sjø :rolleyes: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 det er kult :Dmen, noen som har linke til sider der de selger, eventuelt vet om noe brukt som er bra? er noob til å lete på nettet sjø :rolleyes: høggeren har sikkert noe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ja det finnes, jeg har komplett skininteriør i min. koster vist 40 000 nytt.. :) Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noen som vet om det finnes sportsintriør i 4-dørs golf 2? Tenker da på skinn eller feitere stoler enn org... :titties: Vr6 stoler: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=685893&username= Skinn interiør: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=666914&username= Har selv lyst på det skinn interiøret :( Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg