kay arne Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 68mod vurderer og selge mitt lille prosjekt pga tids mangel. bilen er ned pusset og nesten klar til lakk. bilen er fri for rust, og komplet motor. 2.1l vannavkjølt turbo motor. felger. Sprint-Star forstiling. puma bremser. skive bremser foran og bak tepper og lister stigtrinn er nytt ++++ det følger også med et stk komplet dele bil og et stk automat undestell. bilde pris 20000 tlf 91637019 Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hva som må gjøres på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 den må lakeres og monteres Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 hva slags årsmodell er dette? Hva er gjort med motoren? Hvilken girkass? Når var det sist skilter på bilen? Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 sorry hadde glemt og skrive att det er en 68. motoren er en 113hk som det er ettermontert turbo på. det er orginal svingaksel gearkasse, standar. når det sist var skilter på bilen vet jeg faktisk ikke, jeg kjøpte den som påbegynt prosjekt. Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Motoren er klar til å kjøre? Sprut og slikt er fikset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 den er ombygd til forgasser Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg