Gå til innhold

søke etter info på regnummer+

Ranger emnet

Finepix

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg søke på regnummer og finne info om en bil? tenker på årsmodell, eier, biltype osv...

mekonomen sin side har sånn søke mulighet....på regnummer, men du finner ikke navnet på eieren på nettet. det ligger ingen steder utenom på Autosys som er et programm kun pol10 bruker.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mekonomen sin side har sånn søke mulighet....på regnummer, men du finner ikke navnet på eieren på nettet. det ligger ingen steder utenom på Autosys som er et programm kun pol10 bruker.

Hvor får jeg tak i det? :D

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey! fant ut at gamle gamle bilen til fadern fortsatt er på veien.. mazda tok den i innbytte i 2000.. fikk vell 10 000 for den.. var bombesikker på at den sto på en eller annen skraphandler her i landet.. skulle ha funnet den bilen igjen:( så hvis noen ser en lyse blå mazda 626 1988 model, med reg nr bn 39525 så ta kontakt med meg a;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegvesen.no eller brønøysundregisteret

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man er interessert i en bil og ikke får tak i eieren, men har reg.nr eller rammenr Ring Statens vegvesen;) Jeg har jort det flere ganger:D funker fint.. fikk navn, adresse, å tlfnr til eieren...

for å komme til statens vegvesen er det bare å ringe 06640 da kommer man til sentralbordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider