Gå til innhold

Litt rar mp3->CD i spiller problem

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Hei

har en standard Sony eldgammel original spiller i bilen fra 96/97 tenker jeg.

Jeg pleier å konvertere mine mp3-filer til vanlige cd-spor på en brennbar plate, sånn vanlig med et brenneprogram liksom. Og nå har, av en eller annen veldig merkelig grunn, de fleste sporene begynt å skurre når de spilles i bil-spillern (sånn skurring når dekningen til radioen er helt jævlig). De første sangene på CDen går som oftest fint, men resten er det verre med.

Noen som har noe snøring om hva dette kan skyldes? Gikk helt fint før inntil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

har en standard Sony eldgammel original spiller i bilen fra 96/97 tenker jeg.

Jeg pleier å konvertere mine mp3-filer til vanlige cd-spor på en brennbar plate, sånn vanlig med et brenneprogram liksom. Og nå har, av en eller annen veldig merkelig grunn, de fleste sporene begynt å skurre når de spilles i bil-spillern (sånn skurring når dekningen til radioen er helt jævlig). De første sangene på CDen går som oftest fint, men resten er det verre med.

Noen som har noe snøring om hva dette kan skyldes? Gikk helt fint før inntil nå.

Kan høres ut som om laseren begynner å takke for seg.

Hvordan fungerer det med vanlige ferdiginnspilte plater da?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noe av det samme problemet i en ganske så ny Mazda 323lx med en orginal blaupunkt spiller eller noe. Tror enten at det er laseren eller så er det spilleren som er kresen på kvaliteten av cd'en. Orginale plater funker bedre hos meg. Noe skurring der også men langt ifra så mye.

Men jeg bruker tom cd'er fra Clas Ohlson da.. :fingers:

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det tilfellet her er det vel laseren som kanskje begynner å takke for seg.

Har noe av det samme problemet i en ganske så ny Mazda 323lx med en orginal blaupunkt spiller eller noe. Tror enten at det er laseren eller så er det spilleren som er kresen på kvaliteten av cd'en. Orginale plater funker bedre hos meg. Noe skurring der også men langt ifra så mye.

Enkelte spillere liker ikke brenne cd-er, irriterende som det kanskje kan være ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider