BOWTIE Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Noen som har sett programmet Overhaulin?? Har tenkt å kjøpe DVD’ene men ville først finne ut om det er like dårlig som Pimp My Ride…… http://www.overhaulin.com Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ser bra ut. :) Si i fra hva du finner ut. :) Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg har sett alle episodene, her er det ikke mye pimp my crap tendenser. chip Foose ruler gata, her gjør de ting SKIKKELIG!!!! tar ALT inkl understell, motor, bodywork, interiør, anlegg ++++ ANBEFALES Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er det same episodene som blir sendt på discovery (rides)? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 tviler jeg på... men uansett, de DVD'ene er must have :D hvor kan jeg kjøpe de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Overhaulin er helt konge.. Pm for kopier, ikke originaler men kopier... Med cover og brent på dvd plate Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Overhaulin er helt konge..Pm for kopier, ikke originaler men kopier... Med cover og brent på dvd plate Lækkert! Du har PM :) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Lækkert! Du har PM :) Og PM besvart sombrero Har også American Hot Rod Dvder ! 20 episoder på nesten 15 timer!!! Der bygges det: Rat Rods (3 stykker) 32 Steel Roadster 65 Mustang 56 Chevy Alumatub Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Overhaulin er helt konge..Pm for kopier, ikke originaler men kopier... Med cover og brent på dvd plate Du har fått PM. Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 tviler jeg på... men uansett, de DVD'ene er must have :D hvor kan jeg kjøpe de? Sesong en er kommet på dvd (original).. Sesong to kommer dog ikke før januar 06. Broren min var i kontakt med Foose Design når han gjorde en stor bestilling der og da nevnte de at Sesong tre var i gang og Chip var opptatt i fire måneder fremover sombrero Chip dro også med seg Ridler Award nå i år igjen :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Er det same episodene som blir sendt på discovery (rides)? Nope, det er et annet program :) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Når vi er inne på tv-serier så kan jeg også anbefale American Hot Rod som er programmet som følger legendariske Boyd Coddington...her er det til tider veldig mye scener sombrero God underholdning. http://dsc.discovery.com/fansites/americanhotrod/americanhotrod.html Denne skaffes også.-. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Da har jeg fått sett på episodene jeg å, og det kan anbefales, de var bra! Skulle gjerne hatt Chevelle’n og Monte Carlo’n :) Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg holder på å se på dem og så langt, veldig bra. Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg