Gå til innhold

selger golfen

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

jeg har sett de selger senkesett på biltema. Funker dette?

Altså bare slike klemmer på fjærene.

Vet det ser dårlig ut, men tenkte jeg skulle prøve det. Se hvor kul golfen blir når jeg senkern.

Styr unna. Fjærene dine mister egenskapene når de er klemt. Så mye resultater får du heller ikke... Da er det billigere å kjøpe vinkelsliper på Europris for 99 spenn og kappe dem...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km var da veldig å folk skulle henge seg opp i.

Slike maskiner får man jo for slikk og ingenting. Og VAG maskiner holder lenge om de er pent behandlet.

Enig i det siste. MEN, for 35 000 i en golf 1.8, så skal det være unødvendig å skifte motor. :rolleyes: Hadde den hatt 120 000 km på telleren hadde den vært solgt for lengst? La merke til noe på venstre siden under lykta bak på bildet? Hva er det? Fin golf da, lekkert interiør, som jeg har sagt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det siste. MEN, for 35 000 i en golf 1.8, så skal det være unødvendig å skifte motor. :rolleyes: Hadde den hatt 120 000 km på telleren hadde den vært solgt for lengst? La merke til noe på venstre siden under lykta bak på bildet? Hva er det? Fin golf da, lekkert interiør, som jeg har sagt før.

ja, den er pen den.. eneste at d er litt rust og gått langt som sagt før.. veit at felger og anlegg i er verdt en dritt da det sitter på bilen.. :P får corrado i løpet av uka.. har heller ingen hast med å selge golfen... kan selge den med "noe" anlegg til 35k

det som er under venstre baklykt er slik dahlbeck racing sticker..jalla synes jeg.. satt på da jeg kjøpte den! har ik fått tatt det av enda

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km var da veldig å folk skulle henge seg opp i.

Slike maskiner får man jo for slikk og ingenting. Og VAG maskiner holder lenge om de er pent behandlet.

er hengt opp i km selv jeg da j skal kjøpe bil.. veit at bilen min har gått langt.. men hvis noen er int så får dem komme å titte på den.. eventuelt ta en kjøretur.. man får fort et helhetssyn på hvordan bilen er.. motoren er i bra stand.. og som sagt.. slike 1.8l får du kasta etter deg :P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegg og styling øker jo som oftest ikke prisen på bilen så meget, hadde vært bedre for deg om du hadde gjort den orginal da, og solgt de andre delene ved siden av, men uansett.. 35k blir litt drøyt:)

Men uansett, drit fin golf.. Lykke til med salget:)

takk for det :D er nok ik noe problem å få solgt den nå som våren kommer.. er flere kjøpere i norgen, enn dem som er på forumet :P

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider