Gå til innhold

2004 Ford Mustang GT

Ranger emnet


Wrooooom

Anbefalte innlegg

Vel folkens, er dere fornøyd med den nye Mustangen som kommer til neste år? Det er i alle fall jeg. thumpsup Nå har jeg sjekket bilder fra alle vinkler, og den er søren meg like fin uansett. hapyhappy Motoren er en 4,6 liters V8 med kompressor og 400 hester.

 

Her er noen smakebiter fra http://www.maximum-cars.com og http://www.stangnet.com :

 

2005-Mustang-GT-Coupe-Concept-4.jpg

 

2005-Mustang-GT-Convertible-Concept-6.jpg

 

2005-Mustang-GT-Convertible-Concept-4.jpg

 

MustangGTCoupConcept15.jpg

 

MustangGTCoupConcept07.jpg

 

Mustang_GT_Coupe_Reveal.jpg

 

MustangGTInterior02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er tøff den (selv om den ikke er på langt nær så tøff som de klassiske modellene), men for meg vil det ikke være en ekte Mustang om ryktene om flytting av produksjonen slår til.

 

Det ville egentlig overraske meg litt om de valgte å putte en 400hp kompressormotor i den nye GT, siden dagens Cobra bare har 390hp (med samme motor så vidt jeg kan se).

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Torky

Bilen er tøff den (selv om den ikke er på langt nær så tøff som de klassiske modellene), men for meg vil det ikke være en ekte Mustang om ryktene om flytting av produksjonen slår til.

 

Det ville egentlig overraske meg litt om de valgte å putte en 400hp kompressormotor i den nye GT, siden dagens Cobra bare har 390hp (med samme motor så vidt jeg kan se).

 

Tror du de kommer til å bruke en svakere motor når produksjonen startes altså? :(

 

Slik jeg tolker det som står på http://www.stangnet.com/mustanggtconcept/ så er sjangsene gode for at det blir 400 gamp. :D

 

Hilsen Wrooooom som forøvrig liker den moderne utgaven enda bedre enn dens opphav. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, skal ikke være for sikker i uttalelsene mine. Men jeg tror nok det er en overhengende fare for at motoren blir svakere i produksjonsmodellen, ihvertfall om de fortsatt har planer om å beholde SVT Cobra som toppmodellen.

 

Dagens GT har en 4.6 V8 med "bare" 260hp, så det ville ihvertfall være et voldsomt hopp oppover effektkurven om den nye skulle få 400hp.

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Torky

Tja, skal ikke være for sikker i uttalelsene mine. Men jeg tror nok det er en overhengende fare for at motoren blir svakere i produksjonsmodellen, ihvertfall om de fortsatt har planer om å beholde SVT Cobra som toppmodellen.

 

Dagens GT har en 4.6 V8 med "bare" 260hp, så det ville ihvertfall være et voldsomt hopp oppover effektkurven om den nye skulle få 400hp.

 

 

Sorry, men dette holder ikke som toppmodell. Det ser jo ut som en Saab! :o

03Cobra_12.jpg

 

Det er imidlertid flere konsepter på gang. GT40 er utstyrt med en 5,4 liter på 500 hk og 680 nm! thumpsup

 

Bill-GT40.jpg

 

Hilsen Wrooooom som synest bilen nedenfor kan være toppmodell. ;)

MustangGTCoupConcept04.jpg

 

hapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab du liksom, synes den er tøff:

03Cobra_side.jpg

 

Uansett så er det naturlig at karosseriet på Cobraen også blir oppdatert sammen med både GT og basismodellen.

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by ccb

Den var (mildt sagt) RÅ!!! Den burde være med i The Fast And The Furious 2!

 

Ja, nå som den blir Mazda passer den kanskje inn i filmen well

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Den var (mildt sagt) RÅ!!! Den burde være med i The Fast And The Furious 2!

 

Var den ikke det da? I begynnelsen hvor de kappkjører for å få innpass i gjengen. Der er en Saleen-Mustang som blir overkjørt av en semitrailer. 2 Fast 2 Furious er vel oppfølgeren til The Fast and

The Furious, eller?

 

Dessuten, 2004-modellen er den gamle versjonen, den nye Mustangen kommer som 2005-modell.

 

Mener motorene blir på 4L V6 (200 hk, basismodell), 4,6L V8 (300 hk, GT) og 4,6L V8 (400 hk, Cobra). Dagens Cobra har 390 hk, den nye får sikkert ikke mindre.;)

 

Det ryktes forøvrig om Europa-salg.:D Ford i Tyskland, Sveits og Sverige har visstnok fått så mye respons på den nye Mustangen at det blir vurdert om den skal importeres til Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår