Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Ting utarter seg til å bli helt sinnnsykt.. Som om ikke fotobokser som ser alt, så skal de f..n meg sette inn en SPERRE i innsuget på bilen, så du ikke overstiger fartsgrensen... MERK: Ikke tilgjengelig foreløpig... Syyyykt !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Dette blir jo helt sykt!:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Bah... Ikke.no å stresse over dette :p Systemet vil imidlertid være mulig å koble ut, slik at man ikke skal bli hindret i å flykte fra en eventuell nødssituasjon i høy hastighet. btw. dette er IKKE noe nytt, slike systemer har de snakket om i flere år, og ser vi noe slikt tatt i bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg mener : i det hele tatt å komme med slike forslag ... !!! loco .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Er ikke noe å stresse seg over dette! Selv om de norske politikerene er helt maniske, tror og håper jeg at konkurransetilsynet ALDRI ville tillatt dette. Det er jo faen meg tilogmed lovpålagt at man skal varsle evt. kriminelle som går inn i en butikk om at kameraene ser deg... Chill out! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Da blir det mindre råkjøring, men mere soving bak rattet. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Calib'R Da blir det mindre råkjøring, men mere soving bak rattet. Er så enig som det kan få blitt!!!:cocain: Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Proximus Selv om de norske politikerene er helt maniske, tror og håper jeg at konkurransetilsynet ALDRI ville tillatt dette. Du mener datatilsynet går jeg ut fra? ;) Er enig i at dette neppe skjer snart hvertfall. Det er litt for mye Storebror over det. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Calib'R Da blir det mindre råkjøring, men mere soving bak rattet. MHM !!! Jeg sliter med å ikke sovne når jeg ligger bak folk i 70 .... åssen skal detta bli da????? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Er det meningen at dette skal ettermonteres i eldre biler? Isåfall. For hvem sin regning? Dette blir aldri godkjent på noe annet enn flett nye biler hvertfall. :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Betyr dette at sintef etc juger?? Er det lavere hastighet og stasi overvåkning som er mest effektivt for å begrense antall døde/ skadde i trafikken? Holdninger, teoretisk og praktiske kunnskaper, tiltak for å begrense skader (fysisk skille etc...mennesker vil alltid gjøre feil, samme hva up sjefen og skogsopp sier) bør jo være mere prioriterte.... siden bare 6% skyldes direkte fart. Hvor mye koster en skadd/ drept i trafikken? Si at f.eks 30 liv kunne bli spart dersom de kjørte villmann og skjønte grensene på et lukket anlegg istedenfor på en dårlig landevei... En annen ting er vel at man kan ikke gi alle andre bilister skylda for at noen velger å begå selvmord, kjøre idiot, kjøre ruset eller være for gammel eller tomsete til å være i trafikken.. Det er egentlig ganske pussig at en som følger med i trafikken og kjører 5km/t for fort blir betraktet som veldig kriminell og en fare for trafikken.. mens en gammal dame som kjører rett ut i kryss og vingler frem og tilbake i 20km/t under fartsgrensen er betraktet som lovlydig. (vel, helt til hun sovner og kanskje tar livet av de som kommer i motgående trafikk...) men man kan jo lure på om det eneste politikerene tenker på er: Hvordan kan vi få finansiert nye tryggere veier(men la oss ikke innrømme noe...), hvordan kan vi snikinnføre mere kontroll og avgifter.... Ja, la oss øke veiavgiftene, bompenger overalt, lavere fartsgrenser og høyere bøter, maksimal kontroll slik at absolutt ingen slipper unna... Vel, det er vel kanskje ikke helt slikt.. men.. Hvorfor Norge ikke har penger til veier...hvor mange lever av staten egentlig?? Snart er det ikke industri igjen heller... oljefondet varer heller ikke evig... og det svarte markedet øker pga skattepresset.. Får bare håpe de lager ferdig noen veier før pengene er brukt opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 detta tar jeg med knusende ro. er da bare å fjærne sperra :D som mc'r. mange som kjøper 100hk utgave medplombe, og fjærner den så de får fulleffektverson. som mc'r i europa, kun lov med 100hk, men har alle det? ehhhh :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Liknende system ble testa ut i Sverige for flere år siden, og var en "suksess" (ifølge paragrafrytterne). sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Tror dette bare blir å se på nye biler, men ikke i norge på mange år, pga datatilsynet. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Hva skjer når vi kommer på bane da? Klarer den for p***e sperra å tenke at vi er på en bane?? :pisser: på regjeringen og fatality til han som fant det på... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg