Gå til innhold

sutregutter alle sammen?

Ranger emnet

henningl

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som føler at nordmenn er noen skikkelige sutrekopper? Straks man kan klage over noe så skrikes det høylytt..

"Naboen er en feit same"

Kanskje du burde flytte fra oslo da?

"Innvandrere tar jobbene fra oss"

Er du profesjonell kjøpesentervasker du da?

"Fartsgrensene er for lave"

Kjør en plass de er høyere for pokker

"Fotoboksene tar bilde av meg så jeg føler meg overvåket"

Glis litt penere og be om å få bildet til portfolioen din

"Hvorfor kjører ikke nr2 i køen forbi den treige sinka?"

Fordi han, i motsettning til deg, har skjønt at 1 km lenger fremme havner han bare bakerst i en ny kø.

"Hvorfor kjører alle bilene i køen så tett at det ikke er noe luker for meg å smette inn i på vei forbi?"

Fordi alle andre tenker det samme som deg og vil ihvertfall ikke gi deg plass.

"Hvorfor er avgiftene så høye??"

Det er fordi vi bor i et velferdsland. Nordmenn har europas høyeste kjøpekraft. Hadde avgiftene vært lavere hadde lønningene vært minst like lave, og hadde ikke sykehuset vært gratis hadde du søren meg klaget over det også...

"Hvorfor er det så pokkers mye snø at jeg brøyter når jeg kjører?"

Enten bor du på østlandet, eller så er bilen din for lav.

"Hvorfor følger purken etter meg når jeg kjører fete bilen min med 100 blinkende neonlys og bass som dundrer nyrene ut av posisjon?"

Det er fordi dem må følge etter deg og plukke opp delene som rister løs fra bilen din. Dessuten er de redd bilen er førerløs pga sittestillingen din gjør deg usynlig.

"Hvorfor betaler jeg 45% skatt av inntekten min?"

Det er fordi buttplug-samlingen din ikke er fratrekksgrunnlag på selvangivelsen.

Velvel.. kutt ut sytingen.. åssen hadde dere digget å bodd i tyskland? sansynligvis hadde du vært arbeidsledig, eller hatt en jobb med halve inntekten av hva du har her. Spart halve livet ditt til bobil så du kunne besøkt drømmelandet ditt Norge. Og hva hjelper det om en bil er billig når man alikevel ikke har råd til en? :D

Synes vi har det godt jeg.. Nordmenn er noen sytende bedrevitere.. Er ikke uten grunn at 85% av bilførerne her i landet er bedre sjåfører enn gjennomsnittet :D

henningl - som synes situasjonen kunne vært MYE verre.

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Essex

nordmenn er kjent for å være de værste egoistene i trafikken ja, skikkelig ille. kjør ut av oslo i det rusjen starter, da skjønner du hva som danner/starter køen, vanvittig frustrerende å se på.

svenske politi sier jo også det, nordmenn kjører som gale.

noen gang sett hvordan man kjører på new zeland? de kjører som TOTALT idioter.. og når de har så billige priser på bil... så blir MYE syke kræsjer..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi har det godt jeg.. Nordmenn er noen sytende bedrevitere.. Er ikke uten grunn at 85% av bilførerne her i landet er bedre sjåfører enn gjennomsnittet

Vel... hvor har du det ifra?

å kjøre i utlandet er jo en drøm i forhold til Norge..

Nordmenn eier ikke kjøre og køkultur...og å tute på noen det er jo en grov personlig fornærmelse

Dersom 85% er over gjennomsnittet så er de 15% siste i allefall lokalisert på østlandet og elendige sjåfører....

hilsen nitewlkr "sytepave"

PS:dersom man først skal klage så hjelper det i allefall ikke å sitte og surmule for seg selv i en krok... kanskje derfor vi skriker høylytt ;) skriker du høyest blir du hørt...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Vel... hvor har du det ifra?

å kjøre i utlandet er jo en drøm i forhold til Norge..

Nordmenn eier ikke kjøre og køkultur...og å tute på noen det er jo en grov personlig fornærmelse

Dersom 85% er over gjennomsnittet så er de 15% siste i allefall lokalisert på østlandet og elendige sjåfører....

hilsen nitewlkr "sytepave"

PS:dersom man først skal klage så hjelper det i allefall ikke å sitte og surmule for seg selv i en krok... kanskje derfor vi skriker høylytt ;) skriker du høyest blir du hørt...

Nok en kampsak for duplo partiet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

"Hvorfor er avgiftene så høye??"

Det er fordi vi bor i et velferdsland. Nordmenn har europas høyeste kjøpekraft. Hadde avgiftene vært lavere hadde lønningene vært minst like lave, og hadde ikke sykehuset vært gratis hadde du søren meg klaget over det også...

Hvorfor skal folk som kjører bil og drikker øl (ikke samtidig, det har ingen råd til) bidra mer til velferdsstaten enn de som drikker melk og går i operaen?

:hvaskjera

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer ikke en episode i Tyskland i fjor sommer: Vi var litt usikker på om vi skulle ta til høyre eller kjøre rett fram i et tofelts kryss, wang911 stopper litt og vi står veien for alle som skal til høyre. Da skjer det utrolige, en kar som skal rett fram i venstrefila stopper på siden av oss fordi han vil vite om vi skal over i venstre fila!!! Det verste var at han hadde rett, og vi kjørte inn foran han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre bil i Tyskland er behagelig, alle bruker blinklys, og "bremseklossene" i venstrefeltet er nesten fraværende.

Skjønner ikke hvorfor alle i Norge på død og liv skal ligge i 70km/t i venstrefeltet på motorveien..

Kjør over i høyre felt for faen, det er en nordlending som vil forbi!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Å kjøre bil i Tyskland er behagelig, alle bruker blinklys, og "bremseklossene" i venstrefeltet er nesten fraværende.

Skjønner ikke hvorfor alle i Norge på død og liv skal ligge i 70km/t i venstrefeltet på motorveien..

Kjør over i høyre felt for faen, det er en nordlending som vil forbi!

japp, blinker når man er i venstre felt, og folk flytter seg! tenk om det kunne blitt sånn i norge og.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

japp, blinker når man er i venstre felt, og folk flytter seg! tenk om det kunne blitt sånn i norge og.... :(

Man trenger ofte ikke å blinke fordi de vet faktisk hva speilene skal brukes til... også kan man feie forbi uniformerte politibiler i 70 km over fartsgrensen uten at de reagerer...*sukk*

jaja er lov til å drømme

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider